X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מותג ספרייט
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

המותג ספרייט יוצא לראשונה בישראל בפעילות משולבת תוך שיתוף הצרכנים, בהשקעה של כ-5 מיליון ₪. במסגרת המהלך השקת מהדורה מיוחדת של מוצרים ומארזים בנראות חדשה, פעילות אינטרנטית ראשונה מסוגה המציעה לגולשים לעצב חולצות טרנדיות לרענון ההופעה וקמפיין טלוויזיה ועיתונות תחת המסר: "REFRESH YOUR LOOK. THE SPRITE WAY".
יפית כהן-דמרי, מנהלת מותג ספרייט: "הפעילות הייחודית של ספרייט הינה חלק ממהלך שיווקי משולב היוצר מפגש מרגש של הצרכן עם חוויית המותג. במסגרת המהלך אנו משיקים מהדורה מיוחדת של מוצרי ומארזי ספרייט המהווה חידוש טכנולוגי וויז'ואלי. כמו כן, אנו משיקים פעילות המבוססת על שיתוף הצרכנים במסגרתה ניתנת להם,לראשונה בישראל, ההזדמנות לעצב חולצה אישית באמצעות פעילות ייחודית ומרגשת באינטרנט.אין לנו ספק כי המהלך הנוכחי של ספרייט מעניק ערך מוסף לחוויית השתייה האולטימטיבית תוך נגיעה בערכים המרכזיים של ספרייט, כמותג חדשני ומרענן. ממחקרים שערכנו עולה כי הערכים הללו רשמו עלייה באופן מובהק בקרב הצרכנים, בעקבות הפעילויות שערכנו בשנתיים האחרונות".
ספרייט בנראות חדשה
הנראות החדשה של ספרייט תופיע על גבי כל הבקבוקים, הפחיות והמארזים כשעליהן תוטבע התמונה המוכרת מקמפיין הטלוויזיה של ספרייט.
התמונה מציגה ויז'ואל מתוך הסרטון בו רואים בחור קופץ לתוך מגרש כדורסל ההופך לבריכה. הטבעת התמונה על המוצרים מבוססת על חדשנות ויז'ואלית וטכנולוגית,ייחודית ומורכבת, ומדגישה את ערכי המותג המרכזיים: חדשנות ורעננות.
ספרייט מזמין את הצרכנים לעצב חולצות טרנדיות באינטרנט
בקמפיין האינטרנטי, באתר www.sprite.co.il, יוכלו הגולשים לעצב חולצה (בעזרת אייקונים שיעמדו לרשותם), כאשר מידי שבוע 150 העיצובים שיזכו לדירוג הגבוה ביותר של הגולשים יופקו על גבי החולצות שישלחו אל המשתתפים המעצבים. כמו כן, גולשי האתר, יוכלו לצפות בקולקציית עיצובים של סלבס מובילים, שתוצג בהמשך בתערוכה מיוחדת. קולקציית הסלבס תעמוד למכירה פומבית והכנסותיה תוקדש לאחת העמותות הפועלות בארץ. הקמפיין האינטרנטי יעלה באתרים המובילים, משם יהיה קישור לאתר של ספרייט.
קמפיין פירסומי
המותג ספרייט יעלה בקמפיין טלוויזיה המציג את סרטון "הבריכה" תוך שימוש באלמנט ההפתעה היוצר קשר חוויתי בין הסרטון לבין המוצר בנראות החדשה, וממחיש את חוויית ההתרעננות הפיזית והמנטלית של המותג. בסרטון זה נעשה שימוש בטכניקות חדשניות של עבודת תלת ואנימציה מהחדשניות בעולם.
על המותג ספרייט:
המותג ספרייט פועל בסגמנט המשקאות המוגזים בטעם למון ליים, בסגמנט זה על-פי נתוני סטורנקסט - לספרייט נתח שוק מוערך של 61%. בשנת 2006 רשם המותג גידול של 1.8 נקודות אחוז, נתח שוק כמותי, בסגמנט המשקאות בטעם הלמון ליים.
קרדיטים:
מנהלת מותג ספרייט: יפית כהן דמרי.
משרד פרסום: גלר נסיס.
משרד אינטראקטיב: אידיאולוג'יק.
תכנון ורכש מדיה: קראט מדיה 1.
קד"מ: חברת כפיים.

תאריך:  04/03/2007   |   עודכן:  04/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il