דגני השוקולד לילדים היוו מנוע צמיחה משמעותי בסגמנט הילדים בקטגוריית דגני הבוקר בשנת 2006. בהתבסס על כך, "קלוגס", חברת הדגנים המובילה בעולם, משיקה מחדש את מותג דגני השוקולד המצליח בעולם, 'קלוגס קוקו פופס'.
במסגרת ההשקה המחודשת, "קלוגס" מרחיבה את מותג דגני השוקולד - 'קלוגס קוקו פופס' ומשיקה שני דגני שוקולד חדשים בסדרה:
'קוקו פופס ג'מבוס' - כדורי תירס בטעם שוקולד עשיר.
'קוקו פופס שוקוס' - צדפי חיטה בטעם שוקולד עשיר.
בנוסף, משיקה "קלוגס" אריזה חדשה ל-'קוקו פופס קלאסי' - פצפוצי אורז בטעם שוקולד עשיר. האריזה החדשה מעבירה את חווית השוקולד וכוללת משחק מבוך מדליק לילדים בגב האריזה. במטרה להעניק שקיפות מלאה באשר לערכים התזונתיים במוצר, שילבה "קלוגס", לראשונה בישראל, אייקון ייחודי בחזית האריזה המשמש כתעודת הזהות התזונתית של המוצר ומפרט את תכולת הברזל, סידן וויטמינים במנה אחת של 30 גרם ביחס לכמות היומית המומלצת.
ההשקה תלווה בקמפיין שיעלה בבתי קולנוע מובילים ברחבי הארץ בראשון למרץ וימשך לסירוגין לאורך כל השנה. הקמפיין יכלול סרטון פרסומת אשר הופק ע"י משרד הפרסום JWT וילווה בסיסמא:
'קלוגס קוקו פופס - הדגנים הכי שוקולדיים בעולם'.
בנוסף, במקביל לסרטון הפרסומת, תתקיים פעילות קד"מ חווייתית במתחמי בתי הקולנוע לסירוגין במהלך כל השנה.