חברת סנפרוסט, עולה בסבב נוסף של קמפייןFast Freeze במטרה להמשיך ולבסס את המסר: "Fast Freeze השיטה הבריאה של סנפרוסט השומרת על הערכים התזונתיים של הירקות". הקמפיין, בהשקעה של כ-1 מיליון שקל יעלה בתחילת השבוע בטלוויזיה בערוצים המסחריים.
לפני כשנה וחצי יצאה סנפרוסט במהלך אסטרטגי שיווקי להשקת זהות מותגית חדשה - Fast Freeze, השיטה הייחודית של סנפרוסט להקפאת ירקות טריים, מתוך כוונה לבדל את המותג על פני מתחרים, תוך הדגשת היתרונות הבריאותיים והתזונתיים בירקות המוקפאים בשיטה זו, והעמקת המודעות לערכי הבריאות המשתווים ואף עולים בערכם על הירקות הטריים.
רונית קידר, מנהלת השיווק של סנפרוסט: "סנפרוסט כחברה המובילה את שוק הירקות הקפואים בישראל, רואה מחויבות להצטרף לקמפיין העולמי הקורא לאוכלוסיה לצרוך יותר ירקות ופירות ליום.
על סנפרוסט
סנפרוסט, חברת-הבת של תנובה הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, הינה החברה המובילה בישראל לפיתוח ייצור ושיווק ירקות קפואים, לחברה נתח שוק של 70% בירקות הקפואים (נילסן, כספי, דצמבר 2006, שנתי).