רשת קדס הנמצאת בבעלות חברת סקאל ספורט, יוצאת במסע פרסום להשקת קולקציית אביב -קיץ 2007. הקמפיין שנערך באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי נאמד בכחצי מיליון דולר ויכלול: שלטי חוצות בפריסה ארצית, קטלוג שיופץ ל-100 אלף נשים וצעירות, מודעות והפקות צבע במגאזינים מובילים.
הקונספט הפרסומי של הקמפיין הינו - be free - והוא נשען על ערכי המותג האמריקני הכוללים: פשטות, קלילות ונוחות. צילומי הקמפיין התרחשו בחוף הים בת"א, באווירה של חופש וכיף על-ידי צלם האופנה המוביל אייל נבו.
הקמפיין, אשר יעלה בישראל בחודש מרץ, ימשך כחודש ימים ויחשוף את מגוון הפריטים המוצעים העונה החל מפריטי לבוש ועד לאביזרי אופנה.
קולקציית אביב - קיץ 2007 מבוססת על מראה השכבות המתאים לאקלים הישראלי והיא מורכבת מדגמי בייסיק ומפריטים אופנתיים. בין הדגמים ניתן למצוא: שמלות, חצאיות, גופיות סבא בצבעי קיץ שונים, מכנסי טרנינג מסוגננים, חולצות בייסיק עם כפתורים, חולצות פולו והרבה הדפסי פסים. מחירי הקולקציה נעים בין 50 שקל ל - 150 שקל.
חיים סקאל, סמנכ"ל השיווק של סקאל מסר כי: "השנה החליטה החברה להשקיע בפרסום רחב ומקיף במותג האופנה קדס, על-מנת להעלות את המודעות אליו בקרב נשים וצעירות. החברה רואה בקדס, מותג עם פוטנציאל גדילה משמעותי שיגיע לפלחים נוספים".
עד סוף שנת 2008 יפתחו כ-15 חנויות דגל של המותג קדס במיקומים אסטרטגיים ומובילים ברחבי הארץ, מהלך שיהפוך את קדס לרשת חנויות מונו-ברנד. מחזור מכירות שנתי צפוי להגיע ל - 27 מיליון שקל.
מותג האופנה קדס נמכר בכ-40 נקודות מכירה: ב - 18 חנויות של סקאל ספורט, ב - 6 חנויות של בריל, וב -16 סניפים של המשביר החדש לצרכן.