X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם "תנועת כך" הוצאה מחוץ לחוק-אין שום סיבה שבעולם להכשיר את השרץ החמאסי פרס, ביילין, אחמד טיבי, ראשי "שלום עכשיו", ועמיתיהם בתקשורת ובאקדמיה, מתאימים יותר מאחרים להתייצב בראש מסע הסברה עולמי שכזה
▪  ▪  ▪

בחודש ינואר הקרוב, אמורות להתקיים הבחירות למועצה המחוקקת הפלשתינית. ארגון הטרור החמאס, יעטה עור של כבש, ובפעיות פיוס של תהדיה, ישתתף כארגון לגיטימי בבחירות.
ממשלת ישראל, אם חיי אזרחיה יקרים לה, חייבת לנקוט בכל האמצעים כדי למנוע את השתתפות החמאס בבחירות. אך ברוב ביזיון וקצף היא ממלאת פיה מים, תוך כניעה לקונספציה אווילית חדשה מבית מדרשו של השמאל "השפוי", כאילו השתתפות החמאס בשלטון תביא להתמתנותו.
כשכולם לוקים באמנזיה קשה ושוכחים את "התמתנותה" של המפלגה הנאצית והיטלר בראשה כשנבחרו לשלטון בבחירות דמוקרטיות. וכדי שלא נרחיק עדותנו, ניתן להתפעל מ"התמתנותו" המופלאה של החיזבאללה ומנהיגו השייח נאסראללה, לאחר שנציגיו נבחרו לפרלמנט הלבנוני.
גם הנשיא בוש הרפה לאחרונה מלחציו, ובשפה רפה מוותר על דרישתו הנחרצת לפירוק החמאס מנשקו כתנאי הכרחי להשתתפותו בבחירות. ימים אלה של טרם בחירות, עשויים להיות ימיו היפים של השמאל הישראלי השפוי- אם אכן מנהיגיו פיהם וליבם שווים.
חברי הכנסת הערביים בגיבוי תנועות השמאל שלנו, הנאבקים בנחישות כנגד כל גילוי של גזענות יהודית, הניעו את חברי הכנסת בשנת 1988, לקראת הבחירות לכנסת ה-12, להוציא את "תנועת כך" של מאיר כהנא מחוץ לחוק (כשחוק העונשין תוקן וגזענות נקבעה כעבירה פלילית). זאת ועוד, לאחר מעשה הטבח הנפשע של ד"ר ברוך גולדשטיין במערת המכפלה, הוצאה תנועת "כהנא חי" מחוץ לחוק כשהוכרזה ארגון טרוריסטי.
אכן החלטה דמוקרטית שיש להתברך בה. אותו חוק יש להחיל, ובצורה חמורה באלפי מונים, על תנועת החמאס הטרוריסטית, החמושה מכף רגל ועד ראש, שידיה מגואלות בדמם של מאות יהודים חפים מפשע. כשחברי "תנועת כך" לעומת החמאס- אינם אלא שיות תמימות.
אם יש בינינו כאלה המשלים את עצמם כי הכושי החמאסי הפך את עורו, הבהיר לכולנו לאחרונה ד"ר מחמוד א-זהאר, מנהיג החמאס ברצועת עזה, בראיון חושפני לעיתון "הארץ": כי תנועתו לא שינתה את מדיניותה לקראת הבחירות, נהפוך הוא. החמאס עשוי להסכים להסדרים מדיניים זמניים, אבל לא ישנה את עמדות היסוד שלו ולפיהן כל פלשתין- בין הנהר לים היא בבחינת "הקדש איסלאמי".
לקשי ההבנה שבנו הוא אומר בפרוש כי רמת אביב, נתניה, רעננה, כפר סבא וכל ערי ישראל, הוקמו על אדמה איסלאמית קדושה. אם "תנועת כך" הוצאה מחוץ לחוק בישראל ואסרו עליה להשתתף בבחירות – אין שום סיבה שבעולם להכשיר את השרץ החמאסי.
על ממשלת ישראל לצאת מייד במסע הסברה נמרץ ברחבי העולם, כשבראש החץ מובילים מנהיגי השמאל עם הח"כים הערביים. מי אם לא פרס, ביילין, אחמד טיבי, ראשי שלום עכשיו, ואוהדיהם בתקשורת ובאקדמיה, שהתמחו בגינוי גזענות ואלימות יהודית, המתאימים יותר מאחרים להתייצב בראש מסע הסברה שכזה, במטרה לשכנע את מובילי דעת הקהל בעולם למנוע את השתתפותו של החמאס בבחירות.
בתקווה שיענו הפעם לאתגר, ולא יוכיחו שוב שאינם אלא מתחסדים צבועים בעלי מוסר כפול.

תאריך:  28/10/2005   |   עודכן:  28/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאיל חודרקובסקי
המיליארדר מיכאיל חודרקובסקי נשיאו לשעבר של תאגיד הנפט "יוקוס", המרצה ברוסיה עונש מאסר ארוך בגין עבירות מס שונות בהן הורשע, הועבר לאחרונה ממוסקבה לבית כלא מבודד בסיביר    אתמול פרסם חודרקובסקי פנייה נרגשת לציבור תומכיו    פנייתו המתורגמת מובאת כאן במלואה
נסים ישעיהו
אז יש גן ויש עדן    כולנו (פחות או יותר) יודעים מה זה גן, אבל מה זה עֵדֶן? גם ברור שעדן היה קיים עוד לפני שניטע בו גן, ולפני שיצא ממנו נהר להשקות את הגן    לא ננסה לפרש את הכל כי קצר המצע, רק משהו בקיצור ותן לחכם ויחכם עוד
רא"ל דן חלוץ
נאום הרמטכ"ל בטקס חילופי מפקד פד"ם בלשכת הרמטכ"ל [יום ה', 27.10.2005]
זאב דסברג
ממשלות ישראל לא יכולות לראות את תוצאות הפיגוע בחדרה ולהגיד: "ידינו לא שפכו את הדם הזה". מי ששיחרר במסגרת עיסקת טננבוים את לואי ג'האד פתחאללה סעדי, שחוסל על ידי צה"ל והפיגע בוצע כנקמה על חיסולו, אינו יכול לרחוץ בניקיון כפיו
פרופ' שאול קרקובר
אתמול נפגעו תושבי חדרה, מחר עלולים להיפגע אתה, את או אני    למען שלומנו ושלום ילדינו, הגיעה העת להוציא את האמת אל האור: הרשות הפלשתינית היא רשות של טרור, היא תומכת בטרור, באמצעים ובכוח אדם    העם צריך ממשלה שתפסיק את מצעד האיוולת של הסכמי אוסלו וכל שאר האשליות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il