בתאריך 11 באוקטובר לשנת 2002 תפתח תערוכת המכוניות בגני התערוכה בת"א, במסגרתה יוצגו מבחר דגמים חדשים של רכבים ממגוון סוכנויות ויבואנים מובילים, חברות מתמחות, שיציגו רכבי "יד ראשונה" באחריות מפרטיים, ליסינג והשכרה.
תערוכת המכוניות הינה התערוכה הראשונה בישראל המציעה פתרון מעשי למעוניינים לרכוש רכב חדש: מבצעים, אפשרויות מימון וביטוח, והכל - תחת קורת גג אחת. התערוכה הבאה תתקיים בדצמבר 2002 ולאחר תקופת הרצה שתיערך בחודשים הקרובים צפויה התערוכה להיערך דרך קבע אחת לחודש בימי שישי בבוקר ובמוצאי שבת, בגני התערוכה, בתל-אביב.
מסע הפרסום יתמקד בקהל המטרה של היבואנים וקהל המבקרים הרחב - כל המעוניינים לרכוש רכב יד ראשונה באחריות. הקמפיין יכלול פרסום בעיתונות ארצית, תקשורת מקומית, רדיו ובערוצי מדיה נוספים. בנוסף, תיערך פעילות טלמרקטינג ודיוור ישיר, לבסיס נתונים ממוקד.
עלות תקציב ההחדרה הראשונית: כ-300 אלף דולר.
עבודת צוות קריאטיב: עמיר זינגר, מיוצאי פוגל לוין ונירית איציקסון.