נוברטיס אופטלמיקס יוצאת בקמפיין פרסום להשקת ג'נטיל, תחליף דמעות להקלה בטוחה לעיניים יבשות. היקף הקמפיין 500,000 ש"ח.
הקמפיין עולה בימים אלה באמצעות 'גולדפינגר תקשורת', וכולל: רדיו אזורי, אינטרנט ופעילות קד"מ ברשתות הפארמה בשיתוף עם חברת נורוליס.
עיניים יבשות, רגישות וצורבות הן נחלתן של אנשים רבים. קיימים גורמים רבים המובילים לכך כגון תגובה אלרגית, הרכבת עדשות מגע, ישיבה ממושכת מול מחשב וניתוחי לייזר או השפעות סביבתיות, כגון: מזג אוויר יבש, שמש, רוח.
נוזל הדמעות מכיל חומרי הזנה, לחות וסיכוך לתנועת העיניים, ומהווה חיץ המגן על העיניים מפני זיהומים חיצוניים וגירוי אלרגי.
הקמפיין בהשקעה של 500,000 ₪ יכלול: ג'ינגלים ברדיו, באנרים באתרי אינטרנט מובילים, ופעילות קד"מ רחבת היקף בבתי מרקחת.
לפי סקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה בקרב רופאי עיניים עולה כי 2/3 מרופאי העיניים ממליצים על ג'נטיל כתחליף הדמעות המוביל. ג'נטיל יכול לשפר לעין ערוך את איכות החיים ואת תחושת הנוחות של אלה הסובלים מבעיות בעיניים, כגון: יובש, גירוי וצריבה בעיניים ואף מקל על אלה המרכיבים עדשות מגע.