X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אופליין
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת אופליין, יבואנית מותגי משקפי שמש יוקרתיים, תעלה במהלך החודשים אפריל, מאי ויוני 2007 קמפיין פרסומי חדש למותגי משקפי שמש שהיא מייבאת: משקפי השמש של פוליס, בכיכובו של אנטוניו בנדרס, משקפי השמש של ז'אן פול גוטיה, ושל המותגים אסקדה, ג'יבנשי, סטינג ושופארד. דגמים חדשים לקיץ 2007 של כל המותגים נמכרים ברשתות ובחנויות האופטיקה היוקרתיות בארץ.
הקמפיין למשקפי השמש של פוליס הינו בכיכובו של שחקן הקולנוע אנטוניו בנדרס. בנדרס נבחר להחליף את הכדורגלן דיוויד בקהאם, שכיכב עד כה בקמפיין למשקפי השמש של פוליס. בנדרס נבחר לככב בקמפיין של פוליס בזכות מראהו המיוחד. בחברת פוליס העולמית הסבירו כי: בנדרס נבחר בזכות מראה האיטלקי-לטיני של הגבר הקשוח, המשדר חוזק, הצלחה ועוצמה גברית".
הקמפיין החדש יעלה במודעות בעיתונות, שלטי חוצות ובתחנות אוטובוסים. הקמפיין יעלה על-ידי משרד הפרסום אשל שיבר והיקפו: 200 אלף דולר.
חברת אופליין, המעלה את הקמפיין, הינה יבואנית משקפי שמש יוקרתיים תוצרת איטליה. אופליין היא בעלת ותק של למעלה מ-20 שנה, ונחשבת לאחת החברות המובילות בשוק המשקפיים בישראל. מנכ"ל חברת אופליין, אבי אלחי: "משקפי השמש של גוטייה, אסקדה, ג'יבנשי ופוליס נחשבים מאוד ונמכרים בעולם בהצלחה רבה. זו השנה השניה שמקפי השמש של גוטייה נמכרים בארץ. גוטייה עיצב משקפיים מיוחדים לנשים ולגברים. פוליס הוא מותג קלאסי לגברים, שזכה עתה לשחקן חיזוק משמעותי בדמותו של אנטוניו בנדרס. אני צופה שאלפי גברים ישראלים יתחדשו השנה במשקפי שמש של המותג".
הקמפיין יעלה לקראת הקיץ, במהלך החודשים אפריל, מאי ויוני 2007. משרד הפרסום: אשל שיבר. השקעה: 200 אלף דולר. קרדיטים: סמנכ"ל לקוחות: משה שמחיוב. עיצוב: מילה בונדרב וז'אן בזושקו.

תאריך:  17/04/2007   |   עודכן:  17/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן הלל, יחסי ציבור
- הודעה מטעם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ
אליעזרי יח"צ ודוברות
- הודעה מטעם בית איזי שפירא
רונן הלל, יפה אפרתי יחסי ציבור
- הודעה מטעם יוניליוור
להב דסקל, יח"צ
- הודעה מטעם רשת האופנה RALF KATA
ארד תקשורת, יח"צ
- הודעה מטעם רשת האופנה קרוקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il