X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מינוי שמעון פרס, האיש שהיה הכל, עשה הכל וראה הכל, לנשיא המדינה הבא, יהיה בחירה טבעית ומתבקשת באישיות מתאימה וראויה מאין כמוה לתפקיד ההולם את מעמדו ויוקרתו - אם לא בארץ, בוודאי בעולם
▪  ▪  ▪

אסור לתת לשמעון פרס את כס נשיא מדינת ישראל על מגש של כסף. יש להעניק לו אותו, כיאה וכראוי למעמדו, על טס של זהב.
כל סיעות בית הנבחרים יתכבדו, בבקשה, קודם פיזורו, ויואילו לבחור בו לתפקיד הרם, אזרח מספר 1 של מדינת ישראל, לאחר תום מועד כהונתו של הנשיא הנוכחי, משה קצב, שניצח בשעתו את פרס, שהיה "מועמד בטוח" (בעיקר בעיני עצמו).
בכמה מאבקים פוליטיים ימשיך להפסיד עד שתיגרע שארית כבודו של האיש אשר כל העולם מלא כבודו ורק אנחנו, בבית, לא מכבדים אותו כפי שראוי לכבד את אחד מגדולי המדינאים בעת החדשה?
אם וכאשר ימונה שמעון פרס לנשיא, יהפכו גרגירי המלח הזרויים על הפצע הפתוח, (שלעולם, גם אם יצטלק, לא יגליד) של הפסדיו הצורבים, לפתיתי סוכר.
תמיד יש מחר, בוודאי כשמדובר בשמעון פרס, אבל "גם לבולים מגיע יום אחרון", גם לחזק שבקטרים של המהירה ברכבות יש ישורת אחרונה, תחנה סופית, מקום וזמן שבו כבה מנועם וניצתת שתיקתם.
שמעון פרס, אין מה לעשות, מצוי כבר בישורת הזו. לעולם לא יכהן עוד כראש ממשלה, תפקיד אשר כמשוער וכצפוי, לא יפסיק להשתוקק ולערוג אליו, גם אם וכאשר יאפסו - לעולם לא?! - סיכוייו להיבחר אליו, אבל משכן נשיאי ישראל נראה כיעד מועדף, אפשרי, טבעי, מתבקש "בנסיבות העניין".
הוא בשל, כמעט בשל מדי, לכהן בתפקיד ההולם אותו ומתאים לו. הוא הרוויח את הזכות ואת הזכאות להתמנות לנשיא הבא של ישראל מכל בחינה. יש גבול - ויש גיל - למספר הפעמים שבהן יכול להרשות לעצמו שמעון פרס להתמודד ולהפסיד, להפסיד ולהתבזות, להפוך (זועף ומריר, נוטר וזוכר) את התבוסה הצורבת, המעליבה, הכמעט משפילה, להפסד לא לגיטימי: אכלו לי, שתו לי.
רום גילו ומעמדו המופלגים, הישגיו העצומים, חסרי התקדים, הבלתי ניתנים להשוואה, מחייבים אותנו, שוחריו ויריביו, מוקיריו והסולדים ממני להודות - אין כמוהו. לא יהיו עוד.
חתן פרס נובל, מדינאי בעל שיעור קומה עולמי (ראשון המדינאים שנהג, זה מכבר, לאחר היוודע תוצאות הבחירה על תפקיד יושב-ראש מפלגת העבודה, כאחרון הפוליטיקאים), אישיות בעלת שם והד עולמיים, נהנה מיוקרה רבה, רבתי, בטרקליני ארמונות מלוכה, בחצרות נגידים, בבורסות שועים. מה יש לו עוד להוכיח? למי? עד מתי? די! זה הזמן להתלכד סביב מועמדותו לתפקיד הנשיא הבא של מדינת ישראל.
היושר וההגינות - אולי גם מידה מדודה-דק של חמלה, מחייבים להודות: שמעון פרס ראוי ומתאים להיות מועמד מוסכם לנשיא הבא של מדינת ישראל.
מי ירים את כפפת המשי הזו, קודם שתיהפך לכפפת אגרוף?

תאריך:  22/11/2005   |   עודכן:  22/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
דווקא עכשיו, עם ההתפתחויות הפוליטיות והסחרור במערכת השלטון, היינו זקוקים נואשות לחוקה שתסדיר את העניינים המשפטיים שבמחלוקת    ישראל זקוקה לחוקה - ועכשיו
יוני גולדבלט-לבב
כמו היוונים, שהחדירו את סוס הלוחמים לטרויה כדי להבקיע את העיר, כך עשה השמאל, שלא הצליח להביס את הימין בבחירות, ושתל את אריאל שרון במחנה היריב, כדי שיהרוס אותו מבפנים
עו"ד ליהיא כהן-דמבינסקי
התפתחות בפסיקת מזונות: בני זוג המשתכרים באופן דומה ישאו בנטל המזונות בחלקים דומים
אביתר בן-צדף
הפילוג בליכוד הוא עובדה ברורה לכל, מאז יצא שרון נגד החלטת מתפקדי המפלגה והפר אותה    השאלה העומדת בפני הליכוד היא כיצד תצוף המפלגה אחרי המערבולת, שגרמה נטישת שרון
מיכאל דבורין
עם התפזרות העשן מעל הודעתו הדרמטית של ראש הממשלה על פרישתו מהליכוד מתברר כי המפץ הגדול בליכוד איננו אלא מפצון קטן ומכוער - הא ותו לא - אז נכון כבודם של מג'לי והבה, אלי אפללו, ורוחמה אברהם בכבודם מונח אבל בואו נודה בכך - שרון לא הצליח לגרור אחריו ולו בכיר אחד מתנועת הליכוד - ולא - אהוד אולמרט הוא לא בכיר, הוא בקושי נבחר לכנסת הקודמת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il