X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קונסיסטנט טכנולוגיות
▪  ▪  ▪

קונסיסט טכנולוגיות, מקבוצת קונסיסט מדווחת כי השלימה בחודש האחרון את קבלת ההסמכה של חברת SAP לעבודה עם תוכנת PrintBOS. מדובר בהסמכת Certified for SAP NetWeaver לתמיכה בגרסאות SAP Netweaver ו- SAP R/3. המשמעות עבור קונסיסט - הצטרפות לתוכנית השותפים העסקיים של SAP והגדלה משמעותית של היקף פעילותה בתחום ניהול הטפסים ללקוחות SAP. יישום ראשון של התוכנה לאחר קבלת ההסמכה, בוצע באנגליה ברשת מזון גדולה (Hero Supercook) העובדת על פלטפורמת SAP.
הפתרונות הטכנולוגיים של PrintBOS משמשים לעיצוב ניהול והפצת טפסים דינמיים באופן ממוחשב. מדובר בפתרונות הנחשבים קריטיים למהלך העסקים. תוכנת PrintBOS מיושמת אצל 250 לקוחות ברחבי העולם, 100 מהם בישראל. בין החברות שכבר יישמו את התוכנה עם SAP:מפעלי ים המלח, בנק הפועלים, צ'קפוינט, הטכניון, אוניברסיטת חיפה, EDS, טלרד, מגדל וכלל ביטוח, סקופ נטפים ועוד.
כעת עם קבלת ההסמכה תציע קונסיסט טכנולוגיות את הפתרון הטכנולוגי של PrintBOS לעוד גופים וארגונים שכבר ישמו מערכות SAP ומעוניינים למקסם את יכולות ניהול הטפסים בארגון.
סמנכ"ל בכיר ומנהל פעילות קונסיסט טכנולוגיות, עמיר גיל: "אנחנו רואים את קבלת ההסמכה מ-SAP כצעד חשוב בשילוב PrintBOS בארגונים שונים בישראל ובעולם. בכוונתנו להשקיע משאבים רבים כדי ליהנות מיתרון זה בהם הכשרות עובדים, גיוס נוסף ומאמצים שיווקיים. בעיקר אני שמח כי במהלך קבלת ההסמכה זכינו לתמיכה יוצאת דופן ממעבדות SAP בישראל ובגרמניה, שליוו ותמכו בנו לאורך הדרך. הידע והניסיון הרב של מעבדות SAP בארץ בתהליכים דומים עם יצרניות תוכנה ישראליות קיצר ופישט מאוד את התהליך עבורנו".
אורן ער, מנהל קבוצת המיזמים הטכנולוגיים של Labs SAP ישראל: "ההסמכה שהעניקה SAP לחברת קונסיסט ניתנה כחלק מפעילותה של קבוצת המיזמים הטכנולוגיים של SAP Labs ישראל, שעיקרה הוא סיוע לחברות ישראליות לבנות שיתופי פעולה עם SAP ברמה הגלובאלית. פעילות זו היא אחת מאבני היסוד, שבבסיס האסטרטגיה של SAP העולמית, לפתוח את שעריה בפני טכנולוגיות חדשניות, ולאפשר ליזמים לפתח את הטכנולוגיות שלהם על גבי תשתית התוכנה של SAP. ההסמכה שהעניקה SAP לחברת קונסיסט תאפשר ללקוחות SAP ליהנות מתאימות מלאה של תוכנת PrintBOS ומשירות מקצועי של קונסיסט טכנולוגיות, יצרנית PrintBOS.

תאריך:  25/04/2007   |   עודכן:  25/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il