X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה בכנס שנערך על-ידי פורום MIT;
פורום MIT ליזמות בשיתוף עם ביה"ס למוסמכים במנהל עסקים ע"ש רקנאטי ובשיתוף משרד עו"ד יוסיפוף, כהן ושות' ורשת עורכי הדין הכלל אירופאית CLG.
▪  ▪  ▪

"ארה"ב - לא הנוסחה היחידה להצלחה של חברות היי טק".
כך אמר אפי וכטל, מנכ"ל חברת רד תקשורת נתונים בכנס שעסק בהיבטים השונים המלווים חברות במהלך החדירה לשווקים באירופה. הכנס נערך על-ידי פורום MIT ליזמות בשיתוף עם ביה"ס למוסמכים במנהל עסקים ע"ש רקנאטי ובשיתוף משרד עו"ד יוסיפוף, כהן ושות' ורשת עורכי הדין הכלל אירופאית CLG
הזעזוע העובר כיום על השווקים הפיננסיים מחייב חברות הי-טק רבות לבחון מחדש את האסטרטגיה העסקית שלהן. השוק האירופאי, שהוא פחות תנודתי מזה האמריקני, מציע גישה לשווקים גדולים וגדלים. עכשיו יותר מאי פעם השוק האירופאי מהווה אופציה ריאלית ואטרקטיבית לחברות ישראליות הפונות לשוק הבינלאומי.
הגדרת המאפיינים המרכזיים של השווקים הפחות מוכרים של אירופה, והדרכים אשר חברות ישראליות יכולות להשתלב, עמד במרכזו של כנס מיוחד שקיימו במשותף פורום MIT ליזמות בשיתוף ביה"ס למוסמכים במנהל עסקים ע"ש רקנאטי ובשיתוף משרד עו"ד יוסיפוף, כהן ושות' ורשת עורכי הדין הכלל אירופאית CLG.
שגריר השוק המשותף בישראל, ג'אנקרלו שבאלאר, פתח את הכנס בדברי ברכה. בדבריו הדגיש השגריר את הקשר העסקי החזק הקיים בין השוק האירופי לישראל וטען כי "יש ליצור הפרדה בין התהליך הפוליטי במזה"ת לבין הקשר העסקי שימשיך לשגשג גם בעתיד".
יאיר אמיתי, מנכ"ל מטימופ, סקר בפני המשתתפים את שיתופי הפעולה והקרנות שנחתמו בין ישראל ומדינות אירופה וכן הדרכים בהם יכולים יזמים להסתייע בשירותי מטימופ. בין היתר סיפר אמיתי כי בתחילת חודש יולי מתוכננת לצאת לאירלנד משלחת של כ - 20 מנהלים בכירים מתחומי תעשיית הביוטכנולוגייה והמיכשור הרפואי בישראל במטרה לקדם פרוייקטים משותפים בתחומים אלה.
עו"ד אתי קורן, ממשרד עו"ד יוסיפוף, כהן ושות', המתמחה בחברות הי-טק בכלל ובשוק האירופאי בפרט, באמצעות סניף המשרד בלונדון, אמרה כי המגמה שהייתה קיימת בשנים האחרונות ובה חברות סטארט אפ, נהגו לרשום את החברה בדלאוור, ארה"ב, משתנה במידה רבה וכיום יותר ויותר חברות מעונינות לרשום את החברה דווקא במדינות אירופה ובראשן הולנד ואנגליה. עו"ד קורן הציעה חלופה נוספת - פחות מוכרת ליזם הישראלי והיא אירלנד וזאת בשל מדיניות המס הנוחה שמונהגת במדינה זו והקצב הטכנולוגי המהיר המאפיין אותה.
לטענת עו"ד קורן, על החברה לבדוק היכן כדאי לחברה להתאגד על מנת לשלם את שיעור המס הנמוך ביותר, בעיקר על פי האמנות הבינלאומיות שהמדינה חתומה עליהם ומניעת כפל מס.
"קיימים מספר שיקולים שצריכים להנחות בבחירת המדינה בה תירשם החברה", אמרה קורן. "כמובן שהשיקול הראשון חייב להיות עסקי - השוק הפוטנציאלי של החברה, מיקום הלקוחות, מיקום העובדים, מיהם המשקיעים בחברה ומהם ההשלכות מבחינת כניסתם של משקיעים פוטנציאליים בעקבות פעילותה במדינה זו. מעבר לזה יש לבחון מספר היבטים משפטיים חשובים. ההיבט הראשון שיש לבחון הוא היבט המיסוי מבחינת שיעור המס שישולם ע"י החברה באותה מדינה וכן מבחינת שיקולי המס של בעלי המניות בעת חלוקת דיבידנד או EXIT.
כמו כן, יש לבדוק מהו הדין המקומי מבחינת חוק החברות שיחול על החברה, בייחוד בחברות סטארט אפ שמאפיין אותם ריבוי בעלי מניות וזכויות מסוגים שונים למניות, קיימים הבדלים בין המדינות בנוגע לסוגיות כגון גיוס הון, מניות בכורה, מבנה דירקטוריון, שינוי תקנון החברה וכו'. נקודה החשובה בעיקר לחברות בתחילת הדרך היא מהי העלות של הקמת החברה ואחזקתה השוטפת - ניתן להשוות זאת לדלאוור, בה התשלום הכרוך בהקמת החברה עומד על כ-500 דולר בלבד.

תאריך:  29/05/2001   |   עודכן:  07/06/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלי , יחסי ציבור
- הודעה מטעם הכשרת הישוב חברה לביטוח;
הרבעון הראשון של שנת 2001 הסתכם ברווח נקי של
2.5 מיליון ש"ח לעומת 4.3 מיליון ש"ח ברבעון הראשון של 2000.
גיל יודילוביץ, יחסי ציבור
- הודעה מטעם אומני מותגי מזון;
לדברי אודי שמאי, מנכ"ל אומני מותגי מזון הרווחיות נובעת מהתייעלות המערכת הניהולית וממבצעי שיווק מקומיים ממוקדים.
גילה יחסי ציבור
- הודעה מטעם קבוצת תיא תקשורת;
מגנזי יהיה ממונה על פעילות האולפנים באספקת שירותים לכל ערוצי הטלוויזיה בישראל ולחברות הפקה פרטיות
חן, יחסי ציבור
- הודעה מטען בנק משכן;
דנית קלדרון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם קבוצת ישיר מערכות;
שווי העסקה הצפוי לשלוש השנים הקרובות מוערך בכ-5 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il