חברת HP יוצאת בימים אלה בקמפיין לסדרת המחשבים השולחניים HP Pavilion, באמצעות מקאן-אריקסון, בהיקף של כ-2 מיליון ₪.
הקמפיין כולל פרסום בעיתונות המקומית, אינסרטים בעיתונות, פרסום בעיתונות המקצועית ובפעילות קד"מ בנקודות המכירה השונות.
הסלוגן שיוביל את הקמפיין הינו THE COMPUTER IS PERSONAL AGAIN, המבטא בין השאר את כוונותיה של החברה להפוך את המחשב לחלק אינטגרלי מהמשפחה ומאורח החיים שלנו.
קו המחשבים שולחניים תחת המותג HP, כולל חמישה מחשבים עם מפרט טכני עשיר ועיצוב חדשני וייחודי. המראה החדש מאופיין בקווים אלגנטיים בצבע שחור עם גימור בוהק (Piano Black), כפתור הדלקה/כיבוי בתקרת המארז, זיכרון פנימי הניתן להרחבה עד 4GB, קורא 15 פורמטים שונים של כרטיסי מדיה שונים, צורב תוויות על גבי התקליטורים Light Scribe, דלתות הזזה להסתרת הפתחים, יכולת תמיכה בדיסקים שליפים לצורך העברת מידע וגיבוי, מקלדת ועכבר אלחוטיים.
המחשבים השולחניים יימכרו בתג מחיר של 2,799 ₪ לדגם a6010 הבסיסי ועד 4,599 ₪ לדגם a6050 המתקדם.