X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם תלמה
▪  ▪  ▪

תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את שוק הדגנים בישראל, משיקה מוצר חדשני בקטגוריית דגני המבוגרים, "קרנצ'ים". ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה, אינטרנט ועיתונות תחת המסר "טעים לשמור על המשקל", בהשקעה של כ-3.5 מיליון ש"ח.
דגני קרנצ'ים מציעים פורמט מוצר חדשני (בצורת גליל) עשויים מחיטה מלאה ושיבולת שועל מלאה, ללא תוספת סוכר, עשירים בסיבים תזונתיים ובעלי ערך קלורי נמוך - רק 90 קלוריות למנה (!). קרנצ'ים מספקים מענה הן ברמת הערך התזונתי הנלווה והן ברמת הטעם - הדגנים זכו לציונים גבוהים ביותר במבחני טעימה ומיועדים לאכילה גם כנשנוש בריא.
רוני בהט, מנהלת שיווק דגני תלמה, יוניליוור ישראל: "תלמה, כמובילת שוק הדגנים בישראל, גאה להוביל גם את החדשנות בתחום דגני המבוגרים בישראל.
השקת דגני קרנצ’ים תואמת לאסטרטגיית הויטאליטי של יוניליוור.
דגני "קרנצ’ים" פותחו במטרה לתת מענה לצרכניות המעונינות לשמור על תזונה נכונה לאורך היום ומשקל מאוזן, מבלי לוותר על טעם. המוצר זכה לציונים גבוהים ביותר במבחני טעימה והוא נותן מענה מושלם כמוצר בריא, דיאטטי וטעים.
השקת קרנצ’ים מהווה מבחינתנו את יריית הפתיחה להשקות נוספות בזמן הקרוב של מוצרי ויטאליטי".
שוק דגני הבוקר למבוגרים נאמד בכ-160 מיליון ש"ח ונמצא בצמיחה של כ-20.3% (עפ"י נתוני נילסן, כספי 2/2007). תלמה מובילה את השוק עם נתח שוק של 64.5% עם שני המותגים - פינוקי בריאות וברנפלקס (הכולל גם את ברנפלקס ללא תוספת סוכר), כאשר ברנפלקס מוביל את הצמיחה בקטגוריה. אסם מחזיקה בנתח שוק של 14.5% מהקטגוריה ואילו שסטוביץ (יבואנית ספיישל K ואול-ברן) מחזיקה ב-10% נתח שוק.
סקר שערכה תלמה בנושא הרגלי התזונה של הישראלים, באמצעות חברת מוניטור, העלה תוצאות מעניינות בנושא תזונה בריאה בקרב הישראלים. במדגם השתתפו כ-500 בוגרים ממדגם ארצי מייצג:
כ-50% מהנשאלים נוהגים לאכול מוצרים דלי קלוריות כמו לחם קל, יוגורטים דלי קלוריות וכו', גם כאן מובילות הנשים עם 57.7% מול הגברים 41.9%.
עוד ניתן ללמוד כי ככל שהגיל עולה כך עולה המודעות לאכילת מוצרים דלי קלוריות( גילאי 18-29 – 31.6%, גילאי 30-49- 50.4%, גילאי 50+ 63.1%)
עוד עולה מהסקר כי הישראלים מודעים למזון אותו הם צורכים: כ-40% מהנשאלים בודקים לרוב את הערכים הקלוריים במזון אותו הם אוכלים. נשים מובילות בבדיקת הערכים עם כ-50% לעומת כ-30% מהגברים שטענו כי לרוב בודקים את ערכים.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, לוקס, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.
במסגרת מגמת הויטליטי (חיוניות) של יוניליוור, שערכיה – בריאות, נוחות והנאה, פועלת יוניליוור כל העת לפיתוח מוצרים טובים יותר למען לקוחותיה, לשדרוג הערכים התזונתיים של מוצריה ולשמירה על מגוון, חדשנות ואיכות של כלל מותגיה. כחלק ממגמה זו הושקו דגני ילדים חדשים מופחתי סוכר ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים יותר תחת המותג שוגי (שוגי בריבוע ושוגי שליש פחות סוכר), וכן הושק ברנפלקס ללא תוספת סוכר.

תאריך:  06/05/2007   |   עודכן:  06/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il