X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוקה-קולה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת קוקה-קולה תציין מחר, יום שלישי 8.5.2007, יום הולדת 121. לרגל המאורע החגיגי מזמינה קוקה-קולה את הציבור לביקור חינם במרכז החושים - מרכז המבקרים החדשני של המותג.
החברה תאפשר ביום שלישי, 8.5.2007 כניסה חינם למרכז החושים, בכפוף להרשמה ולתיאום מראש בלבד בטלפון: 6712226-03 (עד גמר מלאי הכרטיסים). יש להדגיש כי לא תתאפשר כניסה ללא תיאום טלפוני מראש.
גל ילוב, מנהל מרכז החושים של קוקה-קולה: "מרכז החושים של קוקה-קולה הינו עוגן חשוב שיוצר מפגש אישי ומרגש עם הצרכנים ובאמצעותו ניתן להעביר באופן חוויתי את ערכי המותג. מרכזי מבקרים הפכו בשנים האחרונות להיות חלק מתרבות הפנאי, ולפיכך שמנו דגש על חווית ביקור ייחודית ורב חושית. הביקור במרכז החדש מעודד יצירתיות והמבקר לוקח חלק פעיל בחוויה הבלתי נשכחת.
בנוסף, ניתן לראות במרכז החושים פחית קוקה-קולה נדירה שפותחה בשיתוף נאס"א והוטסה לחלל תוך התאמתה לאסטרונאוטים של מעבורת צ'אלאנג'ר. וכן ואוסף פחיות של האספן רונן ליבסקי, שתר אחר פחיות מיוחדות בכל רחבי העולם, ותרם למעלה מ-1000 פחיות קוקה-קולה מכ-62 מדינות".
מרכז החושים מציע אטרקציות רבות ומעניינות
הסיור נפתח באולם המבואה המעוצב בסגנון חללי ובו מספר מסכים צבעוניים. ברקע מתנגנת מוזיקה קצבית, בהתאם לאופיו וסוד קסמו הנצחי של המשקה.
התחנה הבאה בביקור היא בית המזיגה, ובמסגרתה יוצאים למסע לאחור בגלגל הזמן ובמהלכו לומדים כיצד נולד המשקה המפורסם ביותר בעולם.
בהמשך, מגיעים לחלל הבינלאומי וממנו יוצאים לטיול חובק עולם סביב כדור הארץ ב-80 שניות, במהלכן ממריאים בתוך פחית-חללית ומבקרים בארצות שונות ורואים איך בכל העולם מוזגים, שותים ונהנים מקוקה-קולה.
מתחם המנהרה הישראלית מחזיר את המבקרים לישראל - המתחם מורכב ממנהרה אור קולית מרהיבה המורכבת משמונה מסכים גדולים המקרינים תמונות ורגעי שיא היסטוריים בתולדות מדינת ישראל, אשר יוצרים חווית שייכות מרגשת, תוך שימת דגש על התפתחותה של חברת קוקה-קולה בישראל מיום הקמת המפעל בשנת 1968 ועד היום.
משם עוברים המבקרים לאולפן המוזיקה, בו יתנסו המבקרים בנגינה על כלים נדירים ומוכרים תוך התחברות לחווית המוזיקה הידועה של קוקה-קולה.
מעגל החושים, אחד האולמות המרגשים במרכז, פותח בפני המבקר עולם שכולו מגע, ראייה, שמיעה, טעם וריח.
חוויה נוספת מצפה למבקרים בפארק האקטיבי - במתחם זה יוצא המבקר לחוויה ספורטיבית עוצרת נשימה על גבי אופניים, ודוהר בין עצים, חוצה גשרים, עובר מנהרות ומלווה במדריך הרכיבה שמוביל אותו סביב פארק וירטואלי מרהיב.
התחנה האחרונה בביקור הינה היכל הבועות - בזירה זו מקבל כל מבקר משקפיים תלת מימדיים ונכנס לתוך בועה. כשהבועות מרחפות בחלל החשוך, נשמעים סביבן רחשים של בועות מטפסות, תסיסה עדינה, נקישת קוביות קרח בדפנות הכוס. הכל על-מנת להעניק למבקר את התחושה כאילו הוא נמצא בתוך משקה קוקה-קולה.
התכנים במרכז החושים מיועדים למבקרים מגיל 8 ומעלה.
מרכז החושים של קוקה-קולה
כתובת: רחוב כהנמן 129 בני ברק
פתוח בימים א'-ה', בין השעות 9:00-18:00
בתיאום מראש - 6712226-03
הכניסה מגיל 8 ומעלה
גישה לנכים

תאריך:  07/05/2007   |   עודכן:  07/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il