X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוקה קולה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) יוצאת במהלך שיווקי חדש למותג נסטי Nestea, בהשקעה של כ-3 מיליון ₪.
במסגרת המהלך משיקה החברה בימים אלה טעם נוסף: נסטי מנגו-אננס. כמו כן, חידשה ורעננה החברה את תוויות המותג עליהן מצוין מעתה כי נסטי מכיל אנטי אוקסידנטים טבעיים מהתה ומיוצר ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.
המהלך של נסטי ילווה בקמפיין פרסום, ובפעילות קד"מ חוויתית ייחודית-ראשונה מסוגה. במסגרת המהלך יוזמנו הצרכנים לביקור חוויתי בעולם המרענן של נסטי, זאת במסגרת מתחם חוויתי וייחודי שהוקם לרגל הפעילות, וינדוד ברחבי הארץ. בעולם המרענן של נסטי יעברו הצרכנים חוויה של טבע ניחוחות רעננים ושלווה מוחלטת המנותקת מהמולת היום.הצרכנים יוכלו להתנסות בטעם החדש (מנגו- אננס) ולערוך טיול פסטורלי בטבע תוך נגיעה בעולם הערכים של נסטי.
יפית כהן דמרי, מנהלת מותג נסטי: "המהלך החדש נועד לחזק את מעמדו של נסטי בשוק המשקאות הקלים, תוך העצמת ערכי המותג המרכזיים: טעים, מרענן, טבעי ומעניק תחושה טובה. טעם המנגו אננס נבחר לאחר בחינה של טעמים שונים שקיבלנו מהעולם. את הציון הגבוה ביותר קיבל טעם המנגו-אננס. כמו-כן, זכה הטעם החדש (ממחקר שערכנו בקרב הצרכנים) בכוונות רכישה גבוהות".
רקע על שוק התה הקר והמותג נסטי:
קטגוריית התה הקר בישראל נמצאת במגמת גידול בשלוש השנים האחרונות ובצמיחה מתמדת. מותג נסטי מוביל את שוק התה הקר בישראל עם כ-85% נתח שוק על-פי נתוני סטור נקסט. המותג נסטי מציע תה קר בטעמים: לימון, אפרסק ודיאט אפרסק וכעת גם בטעם מגנו-אננס.
קמפיין הפרסום שילווה את המהלך תחת הסיסמא: NESTEA.WONDERFUL" מבוסס על קמפיין הטלוויזיה המצליח - "הנזירים הבודהיסטים", שעלה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R והביא למותג תוצאות מרשימות.
לדברי יפית כהן דמרי מנהלת מותג נסטי: "בעקבות קמפיין נסטי שהועלה לראשונה בחודש נובמבר גילנו כי חלה עלייה של כ-18% בצריכת נסטי. כמו כן, חלה עלייה ב-17% במודעות הבלתי נעזרת של נסטי, הוכפלו מספר הצרכניים היומיים של המותג וחלה התחזקות ב-20% בכל הנוגע לערכיו של נסטי.
על קמפיין הטלוויזיה:
סרטון הטלוויזיה תחת הקונספט "NESTEA.WONDERFUL", קושר את המותג לערכים של טבעיות, טעם ורעננות. סרטון הפרסומת צולם בנפאל ומתאר את מסעה של קבוצת נזירים, שמעלים למנזר שלהם מכונת משקאות של נסטי. הסרטון צולם בנפאל בהשתתפות צוות מצומצם ובתנאי "קומנדו". ייחודיות הסרטון מתבטאת בעובדה כי גוייסו נזירים בודהיסטיים אמיתיים לקמפיין שצולם במנזר שכוח אל. הטבע מייצג את החיבור בין הגוף והנפש, ואילו ההתענגות של הנזירים מהמשקה לאחר מאמץ הטיפוס הקשה מבטאת שני ערכים נוספים המנוכסים לנסטי: טעם ורעננות. כל הערכים הללו מהווים את השילוב המושלם של המותג.
נסטי הוא משקה תה קר שמשווק בישראל על-ידי החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל), הזכיינית בישראל של חברת BPW שהיא תאגיד עולמי בבעלות קוקה-קולה ונסטלה. המשקה מיוצר מרכיבים טבעיים בלבד וללא חומרים משמרים ומבוסס על תמציות תה טבעיות המכילות אנטי אוקסידנטים. נסטי משווק בישראל בטעמים: אפרסק, לימון, דיאט אפרסק וכעת גם בטעם מנגו-אננס. נסטי משווק בבקבוקי 1.5 ליטר ו-0.5 ליטר.
קרדיטים:
מנהלת מותג נסטי: יפית כהן דמרי.
משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי:
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי. מנהל קריאטיב: צור גולן.
קופי: עמית גל. ארט: אורי דגן. סופרוויזר: אדם אבנון. תקציבאית: אלין בלו. מפיקת משרד: סיגל נוגסי. פלנרית: הילה תמיר. מנהל מחלקת מחקר: נועם מנלה. הפקה: פארדיסו.
במאי: אוהב פלנץ. צלם: קרפיק. פוסט: גראביטי. עריכת סאונד: סאונדהאוס.
קד"מ: פרומרקט.
מדיה: קאראט מדיה 1.

תאריך:  28/05/2007   |   עודכן:  28/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il