חברת "צבר תיירות ונופש" עולה בקמפיין פרסום לקידום חופשות בארץ ובחו"ל בחודשי הקיץ. הקמפיין, שהופק על-ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, יעלה תחת הסיסמא: "בארץ או בחו"ל עם צבר זה לא סיפור".
הקמפיין הטלוויזיוני, בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח, יציג "דיל יומי" בימי א' ב' וג' בשבוע שיתמקד בחופשות בארץ וביעדים אטרקטיביים בחו"ל, וייתמך גם בקמפיין עיתונות ואינטרנט.
לדברי משה הוכמן, מנכ"ל צבר תיירות ונופש: "בעקבות ירידת שער הדולר, והעובדה שהנסיעה לחו"ל הפכה לנגישה ביותר, התייר הישראלי מנצל את ההזדמנות לצאת לנופש במחירים אטרקטיביים למגוון יעדים בחו"ל בחודשי הקיץ. חברת צבר מציעה סל מוצרים אטרקטיבי לחבילות נופש בארץ ובחו"ל המותאמות במיוחד לקהל הישראלי על-פי דרישותיו והעדפותיו, ואנו ממשיכים בפעילות במטרה לבסס את מעמדה של צבר כקמעונאית מרכזית במכירת חופשות לחו"ל, במיוחד בעונת השיא של הקיץ".
על הקמפיין
קמפיין הפרסום מבוסס על סדרה של סרטונים, אשר צולמו בבולגריה (בסופיה ובוורנה), ומייצגים יעדים שונים בעולם תוך מתן הצעת מחיר אטרקטיבית לחבילת הנופש. הרעיון המרכזי של הסרטים הוא שאם יש בעיה" או "דילמה" שצריך לפתור או אם אתה "לחוץ", הפתרון נמצא בחופשה בחו"ל עם צבר - פתרון פשוט ומשתלם.
קרדיטים:
סמנכ"ל : אמיר גיא, מנהל לקוחות: דני ברנדה, סופרוויזרית: אביטל טקסלר, תקציבאית: שירי שיפר, סמנכ"ל קריאיטיב: יונתן סטירין, מנהל קריאיטיב: רונן גור- פונארוב, קופיריטר: אהר'לה קידרון, ארט דירקטור: ערן ניר, מנהלת מ. הפקה: רינת קינן, מפיקת משרד: רונית גנדלמן, מנהל מחלקת פלנינג: אורי לברון, פלנרית בכירה: תמר רשף, יחסי ציבור: שטרן אריאלי.