חברת תרימה, המשווקת בישראל את גלולת היום שאחרי - פוסטינור, יוצאת בקמפיין פרסומי למוצר החדש שלה - פוסטינור NEW, תחת הסלוגן "יש מצב חירום? יש מצב לפוסטינור". הקמפיין, בהשקעה כוללת של כ-4.5 מיליון ₪ יעלה בטלוויזיה, באתרי אינטרנט, בקולנוע ובפעילויות קד"מ שונות.
את סרטון הפרסומת צילמה חברת תרימה באמצעות משרד הפרסום ערמוני bates באוקראינה, בהשקעה של כחצי מיליון ₪. לצורך כך הקימה החברה כנסייה בה צולם הקמפיין. בקמפיין מככבת נערה אשר באה לוידוי אצל הכומר על כך שלא השתמשה באמצעי מניעה. האם הכומר ימחל לה? ומה הקשר לפוסטינור?
פוסטינור NEW הינה גלולה למניעת היריון אשר מהווה טיפול אפקטיבי למניעת היריון לאחר קיום מגע מיני ללא אמצעי מניעה, אונס, או כאשר אמצעי המניעה שננקט נכשל או לא מספק. פוסטינור NEW מכילה בתוכה את שתי הגלולות אותן היה צריך ליטול בעבר לגלולה אחת אותה יש לקחת פעם אחת בלבד.
תרימה הינה חברת תרופות ישראלית אשר הוקמה בשנת 1960 בקיבוץ מעברות. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת טווח רחב של תרופות מרשם, כמו גם תרופות אשר נמכרות על המדף ומוצרי איכות חיים.