בתאריך 17/7/07 יעלה קמפיין חדש לכרטיס בכיכובה של פרזנטורית החברה, השחקנית יונה אליאן. הקמפיין מושק תחת הסיסמא "תעשה לו מקום בארנק - שווה לך" נועד לקדם מבצע חסר תקדים למצטרפים חדשים:
המצטרפים ל-You יקבלו 15% הנחה על כל הקניה הראשונה (כולל מוצרים במבצע) בסניפי מגה וסופר סנטר. המבצע בתוקף עד סוף חודש אוגוסט.
בקמפיין שצולם ב"מגה" סגולה, נראית יונה אליאן בסופר עם עגלת קניות עמוסה במוצרים המגיעים לגובה של ארבעה וחצי מטר (!) וכמו בקמפיינים הקודמים מדברת אליאן עם ידידה הכדור האדום של You.
הקמפיין באמצעות שטרית מדיה גרופ הופק בהשקעה כוללת של 3 מיליון ₪ ועתיד לעלות בערוצים 2 ו-10 במשך כל חודשי הקיץ.
אביטל גינסברג מנכ"ל שטרית מדיה גרופ: "הקיץ הינו תקופה אקוטית למשפחות מבחינת ההוצאות הכרוכות בחופש הגדול, ורגע לפני החגים. כרטיס You מרכז את ההוצאות הגבוהות ביותר למשפחה, לכן, אך טבעי ש-You יבוא לקראת הצרכן הנאמן של רשתות מגה וסופר סנטר ויעניק בקיץ 15% הנחה על קניה שתתבצע במהלך ההצטרפות. יצרנו אייקון חזק מאוד אשר ידבר לליבו של כל קונה. עגלה מלאה עד הגג בהנחה כוללת של 15% - בלי חישובים בלי טריקים חשבונאים ובלי מבצעים מסובכים. עם רוח גבית של למעלה ממאה אלף מצטרפים חדשים בשנה הראשונה לפעילותו של הכרטיס - אנו בעצם מעניקים מתנה ללקוחותינו: הנחה של מאות שקלים בסל ההוצאות המשפחתי".
את הקמפיין יצרו: במאי - גבי ביבליוביץ, קריאטיב דירקטור -פיני מזרחי תסריט: גילי שחק, ארט: תומר מילנו, קופי: יוגב בועז, חברת הפקה: ישי הפקות, צלם: רומן, פוסט: JCS.