קריסטל מוצרי צריכה, יבואנית ומשווקת מוצרי חשמל, מעלה קמפיין טלויזיה ומודעות למקררי "אמקור" החדשים תחת הסיסמא: "אמקור להתאהב בו מחדש". הקמפיין בהשקעה של 1.5 מליון דולר מציג את מקרר "אמקור" האולטימטיבי: חדשני, מעוצב ואיכותי. בנוסף, יציג הקמפיין את המהפכה החדש של קריסטל בתחום שנות האחריות במסגרתו מעניקה החברה 10 שנות אחריות לכל הרוכש מקרר אמקור.
מסקר שביצעה חברת מידע שיווקי סי.איי בנושא מקררי "אמקור" עולה כי אמקור הוא המותג המוכר ביותר בתחום המקררים. עוד עולה מהסקר כי המותג "אמקור" נתפס כישראלי, אטרקטיבי וכנותן תמורה למחיר. לדברי משה ממרוד, מנכל חברת קריסטל מוצרי צריכה, המקררים מציעים לצרכן הישראלי את אותו המקרר האהוב בשינויים המבטאים את המילה האחרונה בשוק המקררים העולמי המתאימים לקהל הישראלי.
הקמפיין מציג תצוגת אופנה שבה ניראית דוגמנית מחליקה על הקרח, כל הצופים באולם מתפלאים מיופייה ומתרגילה, לפתע המחליקה מבצעת סיבוב ונעלמת. במקומה עולה מקרר אמקור החדשני והמעוצב עם הסיסמא: אמקור להתאהב בו מחדש!