'שירותי בריאות כללית' עולה בקמפיין בטלוויזיה עם ג. יפית לקידום שירות זימון ביקורים לרופאי משפחה וילדים באמצעות אתר האינטרנט של 'הכללית'. בקמפיין החדש שיעלה בשיתוף של ראובני פרידן וג. יפית הושקעו 500,000 ₪ והוא יעלה ב-27 ליולי 2007.
בקמפיין מככבים חמודי וג. יפית אשר מנהלים דיאלוג דרך מסך הטלוויזיה ובו ג. יפית מסבירה לחמודי על היתרונות בזימון ביקור לרופאים באמצעות אתר האינטרנט של הכללית וקוראת ללקוחות הכללית לגשת למרפאה לקבלת סיסמה.
הקמפיין מדגיש את הנוחות בשימוש באינטרנט שהיא למעשה מעין מרפאה וירטואלית, הפועלת 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע ומאפשרת לזמן ביקור מכל מקום ובכל שעה שרוצים.
לדברי שי אלמוג, ראש אגף השיווק וקשרי לקוחות, ה'כללית' רואה באתר האינטרנט כלי מרכזי לניהול דיאלוג עם הלקוחות. אתר האינטרנט הופך לכלי מרכזי , שמאפשר ללקוחות לקבל שירותים רפואיים און-ליין החל מזימון ביקורים, קבלת תוצאות בדיקות ועד לקבלת מידע רפואי באמצעות עולם תוכן עשיר ומגוון ופורומים רפואיים המתנהלים באתר".
אלמוג מוסיף כי "הקמפיין נועד להגביר את המודעות של לקוחות הכללית לאפשרות של זימון ביקורים באמצעות האתר ולהניע לפעולה - להגיע למרפאה על מנת לקבל סיסמה כדי שיוכלו להצטרף למקבלי השירותים באמצעות האינטרנט".
אתר האינטרנט של ה'כללית' מציע מגוון רחב של שירותים. רק לאחרונה זכה במקום הראשון בתחרות WEB AWARDS בקטגוריית שירותי בריאות וכן נבחר לייצג את ישראל כאתר תוכן בריאותי בועידת האו"ם לעידן המידע. האתר מאפשר קבלת שירותים און ליין החל מהזמנת ביקורים לרופא, קבלת תוצאות מעבדה ועד למידע בריאותי ורפואי עשיר מהארץ והעולם.