נסטלה מעלה קמפיין חדש למבצע הקיץ של דגני פיטנס. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה של כמיליון ש"ח.
הסרט הנו סרט המשך בסדרת סרטי הפרסום של סדרת פיטנס, תחת הסיסמה "פיטנס זה מרגיש נפלא לשמור על הגיזרה ועכשיו אפשר לשמור על הגיזרה בבית". המציג את מבצע הקיץ של דגני פיטנס.
הסרט מציג את מבצע הקיץ, בו כל הרוכש אריזת פיטנס, פיטנס פירות או פיטנס שקדים ודבש יקבל תקליטור DVD לעיצוב וחיטוב הגוף עם ענת הראל במתנה בתוך האריזות, התקליטור DVD כולל מגוון שיעורי כושר (אירובי מדרגה, פילאטיס, יוגה ועוד..) לעיצוב וחיטוב הגוף, וטיפים לתזונה נכונה.
שיעורי הכושר לקוחים מתוך תוכנית הבוקר "שעת אושר" בקשת.המבצע פונה לנשים המקפידות על אורח חיים בריא הכולל תזונה נכונה ופעילות גופנית.
דגני בוקר פיטנס, עשויים מחיטה מלאה ומציעים יתרונות תזונתיים משמעותיים לעומת דגני בוקר רגילים: רבע מאחוזי השומן, פי 2 ריכוז ברזל, 50% יותר חומצה פולית וויטמין C ופי 3 כמות סידן. כל אלו חיוניים לגוף האישה ותורמים לבריאות תקינה המאפשרת ליהנות מאורח חיים בריא.
דגני הבוקר של נסטלה רשמו בשנה האחרונה גידול של 30% בנתח השוק. נתח השוק של נסטלה, בכלל קטגוריית דגני הבוקר, עומד כיום על 25.7% וממצב את החברה במקום השני בקטגוריה (נילסן, כספי, יוני 2007).
המבצע יתקיים ברשתות השיווק המאורגנות, הפרטיות, במכולות ובמינימרקטים בחודשים יולי - אוגוסט או עד גמר המלאי