X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דוד לובינסקי
▪  ▪  ▪

חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית רכבי סיטרואן לישראל, יוצאת בקמפיין חדש למיני-ואן המתקדם בישראל - C4 Picasso. הקמפיין, שצפוי לעלות לאוויר ביום חמישי יכלול פרסום בטלוויזיה ומודעות פרינט. הוא הופק על ידי משרד הפרסום העולמי של סיטרואן Euro RSCGועבר התאמה לישראל על ידי משרד הפרסום זרמון גולדמן. תקציב הקמפיין מוערך ב-1.3 מיליון שקלים והוא ימשך שבועיים.
כמו הרכב, גם קמפיין הפרסום מאופיין באסתטיקה יוצאת דופן . הפרסומת נפתחת בצילום של מנורה ביתית רגילה שנדלקת, כסימן להשראה, ומרגע זה מתחיל עיבוד מחשב של צורות גאומטריות המתחברות עד שמתקבלת הצורה של ה- C4 Picasso.
הסיסמא מלווה בסיסמא "המשפחה שלך היא ההשראה שלנו" ומטרתו להדגיש שגם רכב משפחתי גדול כמו מיני ואן, לא צריך להיות שיגרתי וחסר השראה.
C4 Picasso - רכב שהוא אמנות
מרגע נחיתתו של ה-C4 Picasso בישראל לפני כחודשיים הוא הפך ללהיט בקרב נהגי ישראל. מחירו האטרקטיבי והתמורה שהוא מעניק מיצבו אותו כמיני ואן האולטימטיבי.
לכך תרמו גם ביקורות מפרגנות מאד בכלי התקשורת, שחלקם בחרו אותו כמיני ואן המוביל בישראל. אך יותר מכך, מה שמאפיין את ה-C4 Picasso הוא העיצוב היפהפה שגורם לרבים להביט לאחור ברגע שהוא חולף ברחוב.
אם עד להגעתו של הפיקאסו, הכולל 7 מקומות ישיבה, Esp ו-7 כריות אוויר, נחשבו המיני-ואנים למעין קופסא שמטרתה הסעת נוסעים, הוכיחה סיטרואן שגם בקטגוריה הזו ניתן לתכנן ולייצר רכב איכותי, מרווח ומוצלח שלא מתפשר כהוא זה על איכויות אסתטיות.

תאריך:  24/07/2007   |   עודכן:  24/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il