חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית רכבי סיטרואן לישראל, יוצאת בקמפיין חדש למיני-ואן המתקדם בישראל - C4 Picasso. הקמפיין, שצפוי לעלות לאוויר ביום חמישי יכלול פרסום בטלוויזיה ומודעות פרינט. הוא הופק על ידי משרד הפרסום העולמי של סיטרואן Euro RSCGועבר התאמה לישראל על ידי משרד הפרסום זרמון גולדמן. תקציב הקמפיין מוערך ב-1.3 מיליון שקלים והוא ימשך שבועיים.
כמו הרכב, גם קמפיין הפרסום מאופיין באסתטיקה יוצאת דופן . הפרסומת נפתחת בצילום של מנורה ביתית רגילה שנדלקת, כסימן להשראה, ומרגע זה מתחיל עיבוד מחשב של צורות גאומטריות המתחברות עד שמתקבלת הצורה של ה- C4 Picasso.
הסיסמא מלווה בסיסמא "המשפחה שלך היא ההשראה שלנו" ומטרתו להדגיש שגם רכב משפחתי גדול כמו מיני ואן, לא צריך להיות שיגרתי וחסר השראה.
C4 Picasso - רכב שהוא אמנות
מרגע נחיתתו של ה-C4 Picasso בישראל לפני כחודשיים הוא הפך ללהיט בקרב נהגי ישראל. מחירו האטרקטיבי והתמורה שהוא מעניק מיצבו אותו כמיני ואן האולטימטיבי.
לכך תרמו גם ביקורות מפרגנות מאד בכלי התקשורת, שחלקם בחרו אותו כמיני ואן המוביל בישראל. אך יותר מכך, מה שמאפיין את ה-C4 Picasso הוא העיצוב היפהפה שגורם לרבים להביט לאחור ברגע שהוא חולף ברחוב.
אם עד להגעתו של הפיקאסו, הכולל 7 מקומות ישיבה, Esp ו-7 כריות אוויר, נחשבו המיני-ואנים למעין קופסא שמטרתה הסעת נוסעים, הוכיחה סיטרואן שגם בקטגוריה הזו ניתן לתכנן ולייצר רכב איכותי, מרווח ומוצלח שלא מתפשר כהוא זה על איכויות אסתטיות.