X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק
▪  ▪  ▪

בזק מציעה החל מהיום (יום ד) מבצע אטרקטיבי במיוחד למצטרפים לשרות האינטרנט המהיר שלה. כל לקוח חדש שיצטרף לאינטרנט המהיר של בזק - במהירות 2.5 מגה ומעלה - יקבל מדפסת משולבת רשתית All in One, חינם. מדובר במדפסת איכותית במיוחד - הכוללת בתוכה 4 פונקציות. מדפסת, סורק, פקס ומכונת צילום. עלות מכשיר כזה בשוק היא בין 800 ל 900 ₪. המכשיר כולל כרטיס רשת מובנה המאפשר חיבור המדפסת לרשת ביתית ושימוש בתכונות באמצעות כל מחשב בבית המחובר לרשת ומכל מקום בבית.
במסגרת האסטרטגיה שלה להפוך מחברה המספקת תשתיות בלבד לחברת מוצרים ושירותים - מרבה בזק להציע ללקוחותיה מוצרים משלימים לסביבת האינטרנט, המחשב והרשת הביתית. הרשת הביתית הפכה להיות בשנה האחרונה "מוצר דגל" של בזק בעולם האינטרנט המהיר. רק בשבוע שעבר, חצתה בזק את הרף של 100,000 רשתות ביתיות. מדפסת הרשת במבצע הנוכחי, עונה על צורך מובהק לחבר את כל המחשבים בבית, לא רק לרשת הביתית המאפשרת גלישה בו זמנית באינטרנט מכל המחשבים, אלא גם למדפסת איכותית אחת שתיתן שרות מלא בבית הלקוח.
מבצע זה הוא מבצע המשך למבצעי השנים הקודמות של בזק שזכו להצלחה אדירה והביאו לתנופה בהצטרפות לשרות האינטרנט המהיר. כזכור, בתחילת השנה ערכה בזק מבצע דומה בו ניתן היה לקבל במחיר סמלי מסך שטוח למחשב למצטרפים. בתחילת הקיץ שעבר, היה זה מכשיר MP4 - אותו קיבלו המצטרפים החדשים, חינם.
במסגרת המבצע מתחייבים מצטרפים חדשים לתקופה של 24 חודשים, אך ניתן להתחייב לתקופה קצרה יותר של 12 חודשם בלבד. בנוסף, מציעה בזק מגוון מסלולים נוספים, בכולם תוצע המדפסת הרשתית במחירים אטרקטיביים במיוחד. הן למצטרפים חדשים במהירויות שהן נמוכות מ 2.5 מגה, והן ללקוחות קיימים שינצלו את המבצע על מנת לשדרג את מהירות הגלישה שלהם. כולם, יוכלו לקבל את מדפסת ה All in One במחירים מצוינים, ובכל מקרה במחיר שהוא זול משמעותית ממחיר מדפסת מסוג זה בחנויות. למעשה, ההטבה היא לכל לקוחות האינטרנט המהיר של בזק - מפני שגם לקוחות שלא ירצו
לעשות כל שינוי במחיר הגלישה - יוכלו לרכוש את המדפסת בהנחה משמעותית. פריסת התשלומים למדפסת - עד 36 תשלומים.
חבילת הגלישה במהירות 2.5 מגה הפכה בשנתיים האחרונות להיות חבילה פופולארית בעלת ביקוש עצום. עד כה, כבר התחברו לחבילת גלישה בקצב זה קרוב ל 100,000 לקוחות האינטרנט המהיר של בזק. בנוסף, עשרות אלפי לקוחות מדי חודש - משדרגים את מהירות הגלישה לקצבים גבוהים יותר מבעבר.
רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, אמר כי שיווק חבילות הגלישה במהירויות 2.5 מגה ומעלה פונה כעת לכל קהל הגולשים ולא רק ל"מקצוענים". "קצב הגלישה הולך וגדל כל העת. עולמות התוכן שבאינטרנט דורשים, כל העת, קצבי גלישה גבוהים מבעבר - והציבור מבין זאת. המבצע הנוכחי, במתכוון, מאפשר את ההטבה, במסלולים שונים, לכל גולשי האינטרנט המהיר של בזק על מנת להדגיש את המחויבות שלנו לכלל הלקוחות. כמובן שלמצטרפים חדשים במהירות 2.5 מגה ומעלה יש את ההטבה באופן מושלם - כלומר מדפסת רשתית משולבת - חינם, אבל המבצע אטרקטיבי לכל סוגי הלקוחות שלנו. אני משוכנע שרבים ייהנו ממנו וינצלו ההטבה, בדיוק כפי שקרה במבצעים הקודמים שזכו לפופולאריות רבה" , אמר גוראון.

תאריך:  25/07/2007   |   עודכן:  25/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il