מועדון 365 הינו מועדון הלקוחות של רשת המשביר החדש לצרכן, שהוקם בשנת 2001, חוגג באוגוסט השנה את יום הולדתו השישי. כיום, נמנים למעלה מ כ-390,000 בתי אב, חברי מועדון פעילים.
במסגרת חגיגות יום ההולדת השישי, יוכלו חברי המועדון, להנות במהלך חודש אוגוסט, מהנחת מע"מ בגובה 15.5%, בכל מחלקות הכל בו, וזאת בנוסף על ההנחות הקיימות לכלל הלקוחות, שאינם חברי מועדון. המבצע ימשך מ-1.8 עד 10.8 בכל סניפי רשת המשביר החדש לצרכן ברחבי הארץ. המבצע ילווה בקמפיין רחב היקף בתקציב הנאמד בכחצי מיליון ש"ח. הקמפיין כולל: סרטון בטלוויזיה בערוץ 2, בערוץ 10 ובערוץ 24, עמודים בעיתונות ארצית ובמגזינים וקמפיין באינטרנט, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגלבי.
שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק של רשת המשביר החדש לצרכן מוסרת כי: "כרטיס החבר מספק לחבר המועדון מגוון של הטבות, מבצעים מיוחדים (כולל כפל מבצעים), מבצעי תרבות פנאי ונופש, הנאה משת"פ עם חברות אחרות לטובת חברי המועדון, ומאפשר מינוף כוח הקנייה של חברי המועדון לטובת חבר בודד, בנוסף, לאורך כל השנה, חברי מועדון מקבלים הנחות או החזרים כספיים לרכישת חבילות נופש דרך קשרי תעופה, חברי המועדון הינם נכס אסטרטגי". לדבריה: "במסגרת ההטבות לחברי המועדון, בשנה האחרונה הנפיק מועדון 365, בשיתוף עם חברת לאומי קארד, את כרטיס "מולטי 365", שמשמש ככרטיס אשראי חוץ בנקאי בארץ ובחו"ל ומעניק מסגרת אשראי נוספת למסגרת הבנקאית שיש ללקוח. כמו כן, כרטיס מולטי 365 מעניק לחברי המועדון,המחזיקים בו, מגוון הטבות, הנחות ומבצעים נוספים, בנוסף למתנה בסך 365 ₪ שמקבל החבר בזמן ההרשמה."
עוד מסרה פאר כי: "מרבית לקוחות המועדון (כ-75%) הינם נשים ובגילאי 35-55, טווח גילאים רחב, כיוון שרשת המשביר החדש לצרכן הינה רשת כל-בו, המציעה מגוון רחב של מוצרים לכלל האוכלוסייה ומועדון הלקוחות מציע מבצעים בהתאם על קשת רחבה של מוצרים לכל גיל.ממוצע הקנייה לחבר מועדון הינו 245 ש"ח לביקור וממוצע הביקורים עומד על 6 ביקורים בשנה".
רשת המשביר החדש לצרכן הונפקה לפני כחודש בהצלחה רבה, וזכתה לעודף ביקושים, לאחר תקופת התחדשות ב - 4 השנים האחרונות. ההנפקה מסמלת את התהליך האינטנסיבי שעבר המועדון בתקופה זו. הציבור הביע אמון מוחלט במועדון הצועד קדימה ומתחדש בכל יום, מגוון המוצרים, השירותים והמתנות הינו בין הייחודים בנוף הקניות הישראלי, ומועדון 365 נחשב כמועדון הגדול ביותר בישראל.