X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טיפקום
▪  ▪  ▪

חברת טיפקום, מקבוצת פישמן, המתמחה באספקת פתרונות ושירותים סלולריים לעסקים, משיקה את מערכת ה-Soprano (www.Soprano.co.il) - מערכת מבוססת Web לשליחה "חכמה" של הודעות SMS.
לדברי עופר אגמון, מנהל החטיבה העסקית בטיפקום, בפיתוח המערכת ועד שלב ההשקה הושקעו למעלה ממיליון ₪. לדבריו, המערכת פותחה לאחר תהליך מעמיק שארך למעלה משנה והושלם לאחר אפיון והבנת הצרכים מול לקוחות החברה. ב-Soprano הוטמעו מכלול התכונות והדרישות כך שללא ספק, ה-Soprano הינה המערכת האולטימטיבית לארגונים וללקוחות עסקיים.
אגמון מציין ואומר כי ה-Soprano מעוררת עניין רב בקרב ארגונים שמעוניינים למכור אותה ללקוחותיהם העסקיים במודל Reseller. עבור חברות תקשורת, ISP, או כל חברה המוכרת מוצרי תקשורת למגזר העסקי ה-Soprano הינו מוצר משלים והכרחי לארסנל המוצרים והשירותים שלה. ה-Reseller מוסיף לעצמו מקור הכנסה חדש ומתמשך, מספק ללקוחותיו ערך מוסף אמיתי ומגביר את הקשר והנאמנות עם לקוחותיו. לאחרונה קבלו בטיפקום פניה מפורטל אינטרנט גדול המעוניין להציע לגולשיו את ה-Soprano ככלי לשליחת SMS מתוך הפורטל. עוד מעדכן אגמון כי לקראת סוף רבעון 3, 2007, יוכלו לקוחות ה-Soprano ליהנות מהגרסא החדשה התומכת בשליחת הודעות MMS.
לדברי מושיק חן, סמנכ"ל הטכנולוגיות בטיפקום: מערכת ה-Soprano מתבססת על ארכיטקטורה ותשתית הנדסית מהמתקדמות שיש. התשתית מאפשרת למערכת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בהיבט של עמידה בעומסים וקצבים, תוך כדי הקפדה על יציבות ויתירות.
עוד הוסיף חן כי אחד מיתרונותיה הבולטים של ה-Soprano, הוא ממשקי ה-API המתקדמים המאפשרים ללקוחות גמישות גבוהה ויכולת פיתוח פתרונות IT מותאמים אישית לדרישות הארגון, כל זאת במהירות ויעילות מרבית.
Soprano - התכונות
  • תכונותיה הבולטות של ה-Soprano הן ממשק הניהול והבקרה והיכולת לנהל מספר רב של חשבונות/משתמשים בארגון תוך הגדרת הרשאות ומגבלות שונות של חשבונות שונים.
  • ה-Soprano מחוברת ל-4 המפעילים הסלולריים בישראל ול-480 מפעילים בעולם ומציעה למשתמש ממשק נוח וידידותי.
  • בנוסף, מציעה ה-Soprano תכונות מגוונות דוגמת: תיזמון עתידי של שליחת הודעות, ניהול קמפיינים שיווקיים, שליחת הודעה אישית, (שילוב נתון מבסיס נתונים בהודעה קבועה, למספר נמענים שונים), קמפיין אוטומטי לשליחת הודעות יום הולדת ועוד.
Soprano - למי מיועדת המערכת
מערכת ה-Soprano תוכננה לתת מענה לצרכי חברות, ארגונים ומפעילים סלולריים, כולל במודל של Reseller. ממשק הניהול המתקדם של ה-Soprano מאפשר פתיחת חשבונות שונים בתוך האירגון, הקצאת הרשאות למשתמשים השונים, תעבורת הודעות של מאות אלפי הודעות ביום, דוחות ובקרת משלוחים, שליחה לרשימות תפוצה וכד'. בנוסף תומכת ה-Soprano במכירה באמצעות Reseller-ים, או ארגונים המעוניינים בעצמם למכור את המערכת ללקוחותיהם, כולל עיצוב המערכת בצבעים ובלוגו של הארגון.
SMS בישראל
בישראל נשלחות מדי יום כ-9 מיליון הודעות SMS בממוצע, ומספר זה נמצא במגמת עליה. כיום מדובר על כ-3.3 מיליארד הודעות בשנה. חברות הסלולר בישראל רושמות כ-8% מסך הכנסותיהן (כ-900 מיליון שקל בשנה) משירותי ערך מוסף ותוכן הכוללים גם הודעות SMS. הכנסות חברות הסלולר משירותי SMS נאמדות בכ-650 מיליון שקל בשנה, שהם כ-5% מסך ההכנסות בענף. ההערכות הן כי עד שנת 2010, יישלחו בעולם כ-2.3 טריליון הודעות SMS אשר ייצרו לחברות הסלולר הכנסה שנתית של 72.5 מיליארד דולר.
טיפקום - רקע
טיפקום, מקבוצת פישמן, מתמחה באספקת שירותים סלולריים - שירותי תוכן למגזר הפרטי ופתרונות תשתית וערך מוסף לעסקים וארגונים. החברה מציעה את שירותיה במגוון פלטפורמות, ביניהן: SMS, MMS, וידאו, WAP ו- IVR). טיפקום הוקמה בשנת 2000 ומעסיקה 40 עובדים. עם לקוחות טיפקום נימנים: חברת החשמל, חברת הדואר, קבוצת ידיעות אחרונות, וואלה!, ICQ, HOT, yes, ONE, ערוץ 10, MSN, מפעל הפיס ועוד.

תאריך:  29/07/2007   |   עודכן:  29/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il