רשת "אופטיגרופ", רשת האופטומטריסטים המקצועית בישראל, מקיימת בימים אלה פעילות קידום מכירות חוויתית בכל חלקי הארץ תחת הסלוגן "הקיץ הזה רואים אופטיגרופ".
הפעילות כוללת הצבת דיילות, דוגמנים ודוגמניות, חלוקת פרסי קיץ וחלוקת שוברי קניה למימוש בסך 200 שקל לקופון. בכל חודש תעבור פעילות הקד"מ לעיר אחרת, ותתקיים במקומות מרכזיים כגון הטכניון בחיפה, מרכז וויצמן ברחובות ועוד. כאמור, השקיעה הרשת 400 אלף דולר בפעילות.
רשת "אופטיגרופ" הוקמה, על-ידי התאגדות של עשרות אופטומטריסטים, חרף התחרות הקשה הקיימת בענף האופטיקה. הרשת מונה בשלב זה כ-17 סניפים ברחבי הארץ.
סניפי הרשת היו עד לתקופת האיחוד, חנויות אופטיקה פרטיות, עם וותק של שנים בתחום.
"היתרון והחידוש שאנו מציעים לקהל הלקוחות הינו במומחיות ובמקצועיות הנשענת על וותק וניסיון של שנים רבות, אשר ישפר את רמת השירות ללקוח", על-פי דברי אביב בריל דובר הרשת. צפי מכירות של הרשת לשנה הקרובה יגיע לכ-20 מיליון ₪.