X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה עיריית ירושלים
▪  ▪  ▪

במסגרת אירועי ארבעים שנה לירושלים העלו משרד התיירות, עיריית ירושלים והתאחדות המלונות ירושלים, קמפיין שיווק ייחודי לירושלים ואתר חדש באינטרנט המזמין משפחות יהודיות מרחבי העולם לחגוג בר/בת מצווה בירושלים
אתר אינטרנט חדש הקורא למשפחות בני ובנות מצווה בתפוצות ופונה בעיקר לתושבי ארה"ב, קנדה, צרפת ובריטניה, לחגוג את שמחתם בירושלים, עלה השבוע לאוויר. מדובר בקמפיין הפונה לכשלושה מיליון יהודים במדינות האמורות.
היוזמה המשותפת לרשות התיירות בעיריית ירושלים, משרד התיירות, התאחדות מלונות ירושלים ופורום אתרי העיר העתיקה בוצעה באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, ומציעה באתר אינטרנט מרהיב אפשרויות להפקת בר/בת מצווה, חבילת אטרקציות, אתרים, סיורים, מלונות ומגוון רחב של פעילויות אטרקטיביות המיועדות לבני/בנות המצווה ולבני משפחותיהם בירושלים.
המעוניינים מופנים לרשימת סוכני נסיעות המתמחים באירועי הבר/בת מצווה, באזורי מגוריהם בחו"ל.
האתר החדש, הראשון מסוגו בעולם, כולל מחקר, בניית אתר אינטרנט בשלוש שפות: אנגלית, צרפתית ועברית וקניית שטחי פרסום, מילות חיפוש וקישוריות ממומנות. האתר עלה לאויר היום כאשר הקמפיין כולו יקבל תאוצה החל משבוע הבא.
האתר מעוצב באופן ידידותי, קל מאד לתיפעול, אטרקטיבי לבני הנוער ומעביר מסר של חוויה ייחודית כייפית ואטרקטיבית בירושלים.
הקמפיין, בו הושקעו כ-300,000 ש"ח משווק ומופץ באינטרנט ובקרב סוכני הנסיעות בחו"ל באופן בו, בין השאר, כל חיפוש במנועי חיפוש באינטרנט של הערך בר/בת מצווה יציג במקום גבוה את הקישורית של אתר האמור.
חגיגת הבר/בת מצווה הנה אירוע חד פעמי, בעל משמעות רבה בעולם היהודי והיא נחגגת בהשקעה רבה ובהשתתפות בני משפחה רבים. בחגיגת הבר/בת מצווה קיים פוטנציאל תיירותי גדול ביותר. שר התיירות, מר יצחק אהרונוביץ' וראש העיר ירושלים, מר אורי לופוליאנסקי ,ברכו על הפרויקט הייחודי ובטוחים כי הקמפיין יביא לארץ תיירים רבים, שינפשו וילונו בירושלים, יבקרו באתריה ויחזרו לבלות בה בחופשתם הבאה.

תאריך:  06/08/2007   |   עודכן:  06/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il