במסגרת אירועי ארבעים שנה לירושלים העלו משרד התיירות, עיריית ירושלים והתאחדות המלונות ירושלים, קמפיין שיווק ייחודי לירושלים ואתר חדש באינטרנט המזמין משפחות יהודיות מרחבי העולם לחגוג בר/בת מצווה בירושלים
אתר אינטרנט חדש הקורא למשפחות בני ובנות מצווה בתפוצות ופונה בעיקר לתושבי ארה"ב, קנדה, צרפת ובריטניה, לחגוג את שמחתם בירושלים, עלה השבוע לאוויר. מדובר בקמפיין הפונה לכשלושה מיליון יהודים במדינות האמורות.
היוזמה המשותפת לרשות התיירות בעיריית ירושלים, משרד התיירות, התאחדות מלונות ירושלים ופורום אתרי העיר העתיקה בוצעה באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, ומציעה באתר אינטרנט מרהיב אפשרויות להפקת בר/בת מצווה, חבילת אטרקציות, אתרים, סיורים, מלונות ומגוון רחב של פעילויות אטרקטיביות המיועדות לבני/בנות המצווה ולבני משפחותיהם בירושלים.
המעוניינים מופנים לרשימת סוכני נסיעות המתמחים באירועי הבר/בת מצווה, באזורי מגוריהם בחו"ל.
האתר החדש, הראשון מסוגו בעולם, כולל מחקר, בניית אתר אינטרנט בשלוש שפות: אנגלית, צרפתית ועברית וקניית שטחי פרסום, מילות חיפוש וקישוריות ממומנות. האתר עלה לאויר היום כאשר הקמפיין כולו יקבל תאוצה החל משבוע הבא.
האתר מעוצב באופן ידידותי, קל מאד לתיפעול, אטרקטיבי לבני הנוער ומעביר מסר של חוויה ייחודית כייפית ואטרקטיבית בירושלים.
הקמפיין, בו הושקעו כ-300,000 ש"ח משווק ומופץ באינטרנט ובקרב סוכני הנסיעות בחו"ל באופן בו, בין השאר, כל חיפוש במנועי חיפוש באינטרנט של הערך בר/בת מצווה יציג במקום גבוה את הקישורית של אתר האמור.
חגיגת הבר/בת מצווה הנה אירוע חד פעמי, בעל משמעות רבה בעולם היהודי והיא נחגגת בהשקעה רבה ובהשתתפות בני משפחה רבים. בחגיגת הבר/בת מצווה קיים פוטנציאל תיירותי גדול ביותר. שר התיירות, מר יצחק אהרונוביץ' וראש העיר ירושלים, מר אורי לופוליאנסקי ,ברכו על הפרויקט הייחודי ובטוחים כי הקמפיין יביא לארץ תיירים רבים, שינפשו וילונו בירושלים, יבקרו באתריה ויחזרו לבלות בה בחופשתם הבאה.