רשת החשמל א.ל.מ יוצאת לראשונה בקמפיין פרסום למיתוג מחדש בסיסמה: "מקשיבים לכם. מתאימים לכם!"
קונספט הקמפיין מבוסס על אלמנט ההקשבה- בא.ל.מ קודם כל מקשיבים לצרכן ורק אח''כ מתאימים לו את המכשיר המתאים לצרכיו.
הקמפיין, בכיכובם של שרי אלפי והשחקן והיוצר אורי הלוי, מתאר לקוחה המגיעה לסניף א.ל.מ ומתלבטת בין שני מסכי טלויזייה. להפתעתה, היא מגלה שלמוכר של הסניף שפונה אליה וגם לכל יתר המוכרים יש "בעייה" - האוזניים שלהם גדולות יותר מאזניים נורמליות של בן אדם! האלמנט הבולט והמיוחד שמופיע לכל אורך הסרט, לראשונה בסרט פרסומת בישראל - הן האזניים הגדולות!
האזניים הגדולות יוצרו על ידי רינת אלוני היוצרת את דמויות ארץ נהדרת. הקמפיין כולל סרט טלויזייה ומודעות בעיתונות היומית.