X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פאנטה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

לראשונה בטלוויזיה, ברדיו ועל גבי שילוט חוצות מעלה המותג פאנטה קמפיין ייחודי שיוצר על ידי הצרכנים, במסגרת התחרות לבחירת הפרסומאי הבא של המותג, בו הושקעו כ-1.5 מיליון ש"ח.
הפעילות הייחודית של פאנטה נערכה באתר בהשתתפות עשרות אלפי גולשים. הערב תעלנה הפרסומות הזוכות בטלוויזיה, ברדיו ועל גבי שילוט חוצות, תוך מתן קרדיט לזוכים.
אהוד גיא, מנהל מותג פאנטה: "פעילות נבחרת הפרסומאים של פאנטה הציעה לצרכנים לקחת חלק בחיי המותג וליצור פרסומות לטעמים החדשים: אורנג' מנגו ואננס - אשכוליות. התרשמנו מאד מכמות המשתתפים הגדולה ואנו גאים להיות הראשונים ולהעלות לאוויר בפעם הראשונה את הקמפיינים הזוכים בטלוויזיה, ברדיו ועל גבי שילוט חוצות".
בתחרות הכנת קמפיין הטלוויזיה שיעלה הערב זכו 4 בנות צעירות מכרמיאל: מאשה סמסונוב, מיי חן, בת חן הוניג וליאת גופשטיין. הפרסומת, פרי יצירתן, מדגישה את צבעי המאכל הטבעיים של המותג. בסצנה נראית אחת המשתתפות שואלת את חברתה האם היא יודעת כי בפאנטה אין צבעי מאכל מלאכותיים והיא עונה כי היא עיוורת צבעים. בהמשך גם רואים כי היא גורבת גרביים בצבעים שונים.
בקטגוריית שלט הפרסום זכה "צוות ירון": אליאור עומר (14) מפרדס חנה, רון בארי (15) מבנימינה, ירון דוידסון (13) מזכרון יעקב ואופיר לביא (14) מפרדס חנה.
בשלט מוצגים הטעמים החדשים של פאנטה באופן הומוריסטי כאשר תמונותיהם של בני משפחתו של ירון הושתלו בתוך הפירות של משקאות פאנטה החדשים: אורנג' - מנגו ואננס אשכוליות. השלט הוכן ע"י הצוות תוך הפגנת שליטה בתוכנות עיצוב שונות על גבי המחשב הביתי.
ג'ינגל הרדיו שעולה בימים אלה נוצר ל ידי "צוות שלומי": מירב אניגר (24) מאשדוד, שלומי אבוקרט (29) מתל אביב, כפיר קייקוב (24) מגבעתיים וגיא שכניק (29) מתל אביב. הג'ינגל עוסק בטעמים החדשים של פאנטה. ייחודו של הג'ינגל נובע מכשרונו המיוחד של שלומי שמסוגל לקחת כל משפט וללא כל הכנה מוקדמת להגיד אותו בצורה הפוכה מסופו של המשפט להתחלתו. הקבוצה הצליחה לשלב בין מילות הג'ינגל שחוברו על ידם לבין מוזיקת הרקע הקצבית שמלווה את הפרסומת.
בין השופטים בתחרות נמנו בכירי הפרסומאים והמפרסמים ביניהם יאיר גלר יו"ר איגוד חברות הפרסום, משה נסיס מבעלי גלר נסיס, יוני סער מנכ"ל פרומרקט, חזי עובדיה מנכ"ל נביעות ויינון לנדנברג מנכ"ל אידיאולוג'יק וכן השחקן והקומיקאי אורי גוטליב ושדרן הרדיו והטלוויזיה טל ברמן.

תאריך:  13/08/2007   |   עודכן:  13/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il