ליימן שליסל, עולה היום (ג', 28.08) בקמפיין תדמיתי לבונבוניירת שוקולד מרסי. הקמפיין באמצעות יורו ת"א יעלה בטלוויזיה בערוצים 2, 10, 24, 9 ויימשך כשבועיים עד ראש השנה.
הקמפיין, תחת הכותרת המלווה את מרסי לאורך השנים: "מרסי - דרך מתוקה לומר תודה" כולל 2 סרטונים (כ-25 שניות כל אחד) הפונים לשני קהלים: צעירים ובוגרים, אשר ישודרו לסירוגין בערוצי הטלוויזיה.
הקמפיין מטעם חברת שטורק, יצרנית השוקולד, הותאם לקהל הישראלי ולהקרנה מקומית והיקפו מוערך בכ-חצי מליון דולר. הקמפיין מחבר בין בונבוניירת מרסי לבין חווית האהבה, הנתינה וה"ביחד" אותה אנו מרגישים בתקופת החגים. הסרטונים שנבחרו מציגים סיטואציות שונות של הבעת תודה ואהבה.
לדברי יעל זהבי, מנהלת מותג שטורק בליימן שליסל, בשנה האחרונה גלגל שוק הבונבוניירות 80 מליון ש"ח עם נקודת שיא במכירות בעונת החגים שכוללת את פסח וראש השנה, עוד מציינת זהבי כי הבונבוניירה הנמכרת ביותר בישראל היא בונבוניירת מרסי 250 גרם, המחזיקה נתח שוק של 10% עם מחזור של כ-12 מליון ש"ח. במקום השני ממוקמת בונבוניירת טופיפי 125 גרם המחזיקה נתח שוק של כ-8%.