המותג קנור מבית יוניליוור מעלה קמפיין לקראת החגים לחיזוק השקת מרק תיבול עוף אמיתי עשיר בירקות ותבלינים מרכיבים טבעיים בלבד וללא תוספת מונסודיום גלוטמט.
הקמפיין יתמוך בהשקות האחרונות של מרק תיבול עוף אמיתי ומרק תיבול בטעם עוף שהינם הטעמים הנמכרים ביותר בתחום מרקי התיבול באריזות 400 גרם ונחשבים עזר בישול בסיסי וחיוני כמעט בכל מטבח בישראל.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ובהשקעה של כ-מיליון ש"ח יעלה בטלוויזיה בערוצים 2, 10, 9, ו-24, יציג את אבקת מרק עוף מרכיבים טבעיים תוך הדגשת מסרי המוצר וייחתם בברכת שנה טובה וטעימה.