קבוצת כתר עולה עם קמפיין תדמיתי חדש תחת הסיסמא "כתר - פתרונות חכמים" .
הקמפיין הופק ע"י משרד הפרסום BBDO SOHO, בהשקעה של כמיליון ש"ח והוא יעלה במודעות, אינסרט בעיתונות, שילוט חוצות ובחסויות בטלוויזיה. הקמפיין, העולה מחר ה-31.8 בתקופת החגים, מציג את המגוון הרב של פתרונות האחסון שמציעה כתר - לבית, לחדר הילדים, לכלי העבודה ועוד. לוגו כתר החדש, שעוצב על ידי חברת ניאו גרופ, מציג את הקונספט הגראפי החדש של הקבוצה, המשולב גם בכל נקודות המכירה בהן היא פועלת.
אביזרי האחסון של כתר מצטיינים בנוחות, באיכות ובמחיר שווה לכל נפש, תוך דגש על עיצוב וצבעוניות המותאמת לקהלי היעד השונים. הקמפיין מבטא את הקונספט של כתר השם דגש על פתרונות לנוחות הצרכן, ומדגים את המענה של כתר ל"שיגרת הבלגן" המוכרת כל-כך, עם הפיתרון הפשוט וההגיוני שמציעים מוצרי החברה.
הקמפיין כולל סדרה של 3 מודעות מצולמות, המבטאים את קונספט הפתרונות החכמים של כתר, במגוון עולמות התוכן בהם היא פועלת: במודעה הראשונה נראית אישה המתקשה להגיע למוצר הממוקם בכוננית מבולגנת, כשמנגד מוצגים פתרונות האחסון של כתר- המצטיינים בנגישותם בחלוקת התאים הנכונה; במודעה השנייה נראה גבר המבקש לתקן את מכוניתו ומתקשה למצוא את כלי העבודה הרלוונטיים בתוך ארגז הכלים המיושן שלו- ולעומתו מוצגים פתרונות ארגזי הכלים המעוצבים של כתר- מרובי התאים; ובמודעה השלישית נראית אם המתמודדת עם תפזורת משחקי ילדיה על הרצפה- לה מוצעים פתרונות האחסון האטרקטיביים של כתר לילדים.
את מוצרי כתר ניתן לרכוש בסניפי רשת חנויות כתר ברחבי הארץ וברשתות "עשה זאת בעצמך": הום סנטר, אייס ברשתות והחנויות המובחרות. לחברת כתר פלסטיק 11 חנויות בפריסה ארצית מלאה החל מכרמיאל בצפון וכלה בבאר שבע בדרום. הרשת מציעה את מגוון מוצרי כתר לבית ולגינה, בשירות ללא פשרות לצרכן ותחת היעד המרכזי של שמירה על שביעות רצון מלאה של הלקוחות.