X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המון אלימות משטרה בעמונה. המון עמונה אלימות... זוהי משטרה אלימה מאין כמותה כפי שהתרעתי מזה שנים. משטרה אלימה בימי חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו
▪  ▪  ▪

בהמון אלימות נהגה המשטרה בעמונה. אמור מעתה: "עמונה אלימות". 200 פצועים. גוגלות מנותצות, ח"כים [מהימין] פצועים, ידיים שבורות, רגליים מוכות, עיניים חבולות ["פנסים"] דם, סוסים, פרשים, אלות, כח ועוד כח - והרבה כח - והצלפות - והרבה רוע.
צפיתי בתמונות הצלם פישמן, בחדשות ערוץ 10, באיש משטרה מכה ומצליף באלה ראשים ישובים, חובל ומכה. מצליף ומרביץ. כולו ב"אטרף". כולו ב"שגעת".
זוהי המשטרה שלנו. זהו המפכ"ל שלה - מפכ"ל שעניינו טרם התברר בוועדת זיילר בעניין פרשת פריניאן.
שנים רבות אני צועק זאת, כותב, שולח, מצלם, והכל מחרישים. זה היה מאז ימי ניצב דוד קרואזה כמפקד מרחב דן - עת הפגנות הסטודנטים ברמת אביב ועוד הרבה קודם לכן.
את האלימות הזו חש גם "האזרח הקטן" הזוכה ליחס פוגעני, מעליב, משפיל, מזוויע, מתנשא בכל ביקור בתחנת משטרה.
את האלימות הזו ניתן למצוא במאות חקירות מח"ש - במאות מתיקי מח"ש - בכל הקשור להכאת אזרחים עד זוב דם [משטרת הרצליה] עד שנפחו נשמתם. עד הרג. כך ממש.
המשטרה שלנו - ימי חוק יסוד כבוד האדם וחירותו - ימי המהפיכה החוקתית - היא משטרה אלימה וכוחנית.
כשהמח לא עובד - הכוח פעיל - ועוד איך - ובמלוא העוצמה.
עושים עבודה קלה. רוצים הצלחות ב"כח" כשאין פיצוחים ב"מח".
כאשר לא מצליחים לפענח מאות תיקים פתוחים של מקרי רצח, עשרות שיצאו מביתם ו"נעלמו" מבלי שוב, מאות ואלפי תיקי פשיעה בלתי פתורים זה יוצר תסכול במשטרה. את התסכול מוציאים - איך לא - בכח. כשלא מצליחה המשטרה לפענח תיקי חקירה - היא יוצאת בהדלפות - גם זה כח - כח הפטפטת. כח הלשון. כח הקשרים עם העיתונאים. הכח לנצל שררה שלטונית. הכח בשימוש לרעה של... כח המשרה.
כח. כח. כח. זו המגמה שם.
זוהי משטרת אופל. משטרה בלתי מתוחכמת, משטרה מתוסכלת, משטרה בלתי מוכשרת, משטרה בלתי מקצועית, חובבנית ממש, כזו המפעילה את הזרוע מקום בו יש להפעיל מח. שכל. רגש. אופי.
זו משטרה שבה רודפים קציני משטרה בכירים אחר הח"מ הנוהג לצלמם, חדשות לבקרים, חונים באופן המנוגד לחוק, בבחינת "משטרה בתנועה מגונה". זו משטרה שבמקום לחנות כחוק, מפעילה "כח" גם נגדי, באמצעים פסולים, נפסדים, כולם מנוגדים לחוק.
גם השר לביטחון פנים, זה האמון על המשטרה, חייב בימים אלו, ליתן דין וחשבון לציבור, על מעללי המשטרה.
אנו מצויים ערב בחירות. יחשוב נא האזרח ה"קטן", בטרם ישלשל פתק לקלפי, מי המפלגה הראויה, ליטול השלטון לידיה ולעשות סדר של ממש גם במשטרה פנימה.
באמריקה, הכאה כזו של שוטרים, בכושים, לא עברה לסדר-היום. מליונים היו יוצאים לרחובות. אני מתגעגע למרתין לותר קינג. חבל שאין לנו היום, אחד כזה אצלנו.
בואו לא נהיה ה"כושים" של המדינה. בואו נבוא חשבון, ביום הבחירות, עם כוללללם ונשכיל לבחור במבטיחים לבצע מהפיכה של ממש, במשטרת ישראל, אשר פועלת עדיין לפי חקיקה מנדטורית [פקודת המשטרה...] ללמדכם היכן נעצרנו...

תאריך:  03/02/2006   |   עודכן:  03/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גדעון עזרא
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
בגיל 74, החל השבוע עוה"ד הוותיק בקריירה חדשה, וקנה שבעה בנייני משרדים בצרפת בכחצי מיליארד שקל    שותף גם באלון וסונול    רק התביעה של עו"ד הרמולין מעיבה על השמחה
יגאל צחור
בעידן חוסר המחוייבות שאליו נקלענו, של נהירה תקשורתית לא מוסברת אחרי קדימה, יש משמעות לשמירת הייחוד של הבית הקיבוצי. איש לא ישמור על הבית שלנו אם לא נשמור עליו
נרי אבנרי
אולמרט גילה שלהכות מתנחלים, זה סטארט-אפ אלקטוראלי. התקשורת אוהבת את זה. התמורה ברורה: סיקור אוהד לכל אורך המסלול, בואכה יום הבחירות. אם לא תהיה הפתעה, כך בטוחים בסביבתו של אולמרט - הניצחון מובטח
נסים ישעיהו
זה בדיוק היה המצב במצרים של פרעה    הוא התנתק לחלוטין מעמו, והסבל שסבלו במכות שחטפו, לא העלה אצלו מחשבה לשנות את דרכו לטובת עמו, וגם לטובתו בסופו של חשבון    במצרים היתה זהות בין פרעה לבין הממסד; רצונו היה החוק    אצלנו מדובר בקבוצה של אנשים המאיישים את הממסד ורצונם הוא החוק, אבל זה רק הבדל טכני - המהות היא אותה מהות
עו"ד משה גולדבלט
מרצ לא הייתה מעולם תנועה של מצב רוח, למפלגה היו תכנים ממשיים ואם תיפול, היא צפויה ליפול על-רקע שבר רעיוני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il