משרד הפרסום לם- מרגלית, זכה במכרז של פסטיבל הסרטים הבינ"ל ה-23, שיתקיים בחול המועד סוכות, בחיפה. המשרד נבחר לאחר בדיקה של מספר משרדי פרסום בתוך ומחוץ לחיפה.
השנה הוחלט לטפל בפרסום הפסטיבל בפורמט שונה, מושקע וגדול מתמיד, וליצור קונספט פרסומי עיצובי חדש ויוצא דופן, המבדל פרסומית את הפסטיבל הזה מקודמיו עם ויז'ואל מיוחד ובולט, המופיע על כל פרסומי הפסטיבל. בימים הקרובים תיחשף כרזת הפסטיבל המיוחדת אשר תוביל את הקמפיין בכל ערוצי המדיה.
כמו כן, עולה בימים אלה, לראשונה, אתר אינטרנט חדש ומתקדם, אשר יכלול עדכונים שוטפים מהאירועים בחיפה, פירוט נרחב על כל הסרטים שיועלו במסגרת הפסטיבל, ואפשרות להזמנת כרטיסים On Line.
בנוסף, חברו ל-YNET באמצעות B-way אינטראקטיב, בשת"פ רחב היקף, אשר במסגרתו ייערך סיקור מלא של הפסטיבל 24 שעות ביממה, צילומים חיים מהשטח, רכילויות חמות, חדשות, עדכונים, חידון טריוויה נושא פרסים, אינפורמציה שוטפת על הנערך בפסטיבל בזמן אמת ועוד.