X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם TNT
▪  ▪  ▪

TNT יוצאת במסע פרסום רחב בהשקעה של למעלה מ-5 מיליון שקלים להשקת קולקציית חורף 08. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה (ערוץ2, ערוץ 10 וערוץ 24), בבתי הקולנוע, באתרי אינטרנט מובילים, בשלטי חוצות וקירות, במסכים בברים ומקומות בילוי, בקטלוג שיופץ ל-150 אלף צעירים ובני נוער, מודעות ומסע קד"מ רחב. הסרט, שיעלה השבוע לאוויר, ממחיש את המציאות הוירטואלית בה חיים בני נוער,שהיא מציאות של זהויות בדויות ומפגשים לא אמיתיים, בלי לצאת מהחדר.
סרט הפרסומת, שיעלה השבוע לאוויר, מדמה צ'ט רום ,כולל 8 שחקנים ונפתח בתמונת בחור צעיר, שוכב על המיטה בחדרו, כאשר מלמעלה מרחפות בנות ובנים נכנסים לחדר. התמונות מלוות בכתוביות המתעדות שיחה בין האנשים בחדר, כשהכתובית האחרונה נושאת את השאלה "איך אתה נראה?" ותשובת הבחור: "אני סוג של בראד פיט" ואז מראים את הבחור ששכב על המיטה ממשיך להתענג ובחור "חנון" מול המחשב כותב :"אני סוג של בראד פיט", זו המציאות הוירטואלית של היום.
יניב סוויסה, האקרובט שנבחר ל"הדבר הגדול הבא" היה אחראי לפירוטכניקה כולה כולל בניית מערכת המעוף באמצעותה הדוגמנים נראו כנופלים מהתקרה ,קשירות הדוגמנים בחבלים והנחיות איך לבצע את התרגיל נכון על מנת שלא להפצע.
סלוגן הסרט הוא: virtual is the new reality והוא נעשה בהשקעה של 200,000 דולר. הסרט הופק ע"י משרד הפרסום גלר נסיס בשיתוף עם חברת ההפקות ישי הדס.

תאריך:  16/09/2007   |   עודכן:  16/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il