TNT יוצאת במסע פרסום רחב בהשקעה של למעלה מ-5 מיליון שקלים להשקת קולקציית חורף 08. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה (ערוץ2, ערוץ 10 וערוץ 24), בבתי הקולנוע, באתרי אינטרנט מובילים, בשלטי חוצות וקירות, במסכים בברים ומקומות בילוי, בקטלוג שיופץ ל-150 אלף צעירים ובני נוער, מודעות ומסע קד"מ רחב. הסרט, שיעלה השבוע לאוויר, ממחיש את המציאות הוירטואלית בה חיים בני נוער,שהיא מציאות של זהויות בדויות ומפגשים לא אמיתיים, בלי לצאת מהחדר.
סרט הפרסומת, שיעלה השבוע לאוויר, מדמה צ'ט רום ,כולל 8 שחקנים ונפתח בתמונת בחור צעיר, שוכב על המיטה בחדרו, כאשר מלמעלה מרחפות בנות ובנים נכנסים לחדר. התמונות מלוות בכתוביות המתעדות שיחה בין האנשים בחדר, כשהכתובית האחרונה נושאת את השאלה "איך אתה נראה?" ותשובת הבחור: "אני סוג של בראד פיט" ואז מראים את הבחור ששכב על המיטה ממשיך להתענג ובחור "חנון" מול המחשב כותב :"אני סוג של בראד פיט", זו המציאות הוירטואלית של היום.
יניב סוויסה, האקרובט שנבחר ל"הדבר הגדול הבא" היה אחראי לפירוטכניקה כולה כולל בניית מערכת המעוף באמצעותה הדוגמנים נראו כנופלים מהתקרה ,קשירות הדוגמנים בחבלים והנחיות איך לבצע את התרגיל נכון על מנת שלא להפצע.
סלוגן הסרט הוא: virtual is the new reality והוא נעשה בהשקעה של 200,000 דולר. הסרט הופק ע"י משרד הפרסום גלר נסיס בשיתוף עם חברת ההפקות ישי הדס.