X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם LEE COOPER
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

מותג הג'ינס הבינלאומי המוביל בישראל LEE COOPER בקמפיין פרסום ראשון של פוגל אוגלבי לעונת סתיו-חורף 07-08, בהשקעה של כ-1 מיליון דולר.
לצורך הפקת הסרט שצולם באוקראינה נסגרה תחנת רכבת מרכזית למשך יממה שלמה, כאשר בהפקת הסרט המורכבת השתתפו 100 ניצבים ו-50 אנשי צוות, לצד זוג הדוגמנים הבינלאומיים שהובילו את הסרטון - וולסקה הברזילאית ויאן אהלגרן השוודי.
התסריט מתבסס על מפגשים קצרים וטעונים בין בחור ובחורה זרים במספר אזורי תחנת רכבת תחתית, כאשר כל נקודת מפגש ביניהם מלווה בחיכוך מכנסי הג'ינס, היוצר להבת אש. במהלך הסרטון מתקיים מרדף בין השניים ברחבי התחנה, כל מפגש גורם לנזק לסביבה ולפריטי הלבוש שלהם מלבד הג'ינסים, היחידים ששורדים את ההתרחשות, כאשר בסצינה האחרונה הבחור מאתר את הבחורה בחדר צדדי, שם היא יושבת בין חביות דלק גדולות עם חיוך ממזרי ומפתה. בסיום מופיע הסלוגן.
אדי מזרחי סמנכ"ל קונספט שיווק, בעלת זכיון מותג LEE COOPER בישראל: "השנה אנו חוזרים למדיה לאחר פעילות אסטרטגית ענפה שהתרכזה ברובה בהרחבת הקולקציות ופניה להרחבת קהל היעד שלנו, בביסוס ופיתוח חנויות נוספות של LEE COOPER בישראל ובמזרח אירופה. LEE COOPER הינו מותג הג'ינס המוביל בישראל והפעילות השנה תבסס את מעמדו".
קונספט שיווק פועלת במספר תחומים: LEE COOPER, בלו בירד, אקספוז:
LEE COOPER
קונספט שיווק הינה הזכיינית של "לי-קופר" בישראל ובעוד 7 מדינות במזרח אירופה. החברה מפעילה רשת בת 40 חנויות בישראל. בבעלות החברה בחו"ל 47 חנויות והיא צופה פתיחה של 18 חנויות נוספות עד לסוף השנה והגעה לכ-100 חנויות בחו"ל עד סוף שנת 2008. המדינות בהן פעילה החברה הן: רומניה, אוקראינה, בולגריה, סרביה, קפריסין ובקרוב גם בסלובקיה. הפעילות בחו"ל תעמוד השנה על כ-100 מיליון שקלים עם צפי להכפלתה תוך שנתיים.
בלו בירד
החברה מפעילה את רשת בלו-בירד המונה 22 חנויות ומחזיקה בזיכיונות של מותגים מובילים בתחום כמו - ריפ-קרל, נו-פיר, ביץ'-באני, נעלי גלוב, נעלי וסנדלי סנוק, סקייטבורדס של סקטור 9 ומשקפי דרגון. רשת בלו-בירד תמנה 25 חנויות עד לסוף שנה זו. השנה הושקה בלו בירד קידס. שתהיה הרשת הראשונה בישראל אשר תציע מותגים בינלאומיים לגילאי 12-6 הרשת צפוייה להגיע לכ-15 חנויות עד הקיץ הבא.
אקספוז
קונספט מחזיקה 51% בחברת אקספוז, ביתרה מחזיק אמיר הברפלד.
החברה משווקת בישראל את מותגי בגדי הים של בננה, לי-קופר וגלית לוי ומיגוון מותגים בתחום ההלבשה התחתונה והלבשת השינה. החברה הקימה חברת בת בארה"ב בשותפות שווה עם שותף מקומי ותציג קולקציה ראשונה של הלבשה תחתונה באוגוסט הקרוב.
בנוסף, קונספט מחזיקה 51% בחברת "רוס-אובטה" בשותפות עם האחיות עינב והדס צוקר. החברה פעילה בעיקר בחו"ל ומציעה קולקציה נשית ברמת מחירים גבוהה. החברה פועלת בניו-יורק, לוס אנג'לס, פריז וברצלונה.

תאריך:  16/09/2007   |   עודכן:  16/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il