רשת TOGO המונה כיום 47 סניפים העבירה את תקציב הפרסום שלה למשרד הפרסום גולן נהרדעא, לאחר שטופל עד לאחרונה במשרד הפרסום ירקוני.
בימים אלה מעלה רשת נעלי TOGO קמפיין רחב היקף, שיכלול שילוט חוצות ועיתונות, בהשקעה של כ-2 מליון ש"ח.
הקמפיין, תחת הקונספט: "I HAVE TO GO", מציג יריעה אופנתית חדשנית של הרשת ויתרכז בהצגת המגוון והמבחר של קבוצות הנעליים בקולקציה החדשה אשר מגיעות מעולמות צבע ואווירה שונים. הקמפיין משלב טרנדים משנות ה-40 בהשראה של בריז'יט בורדו.
בעקבות הצלחת הקמפיין הקודם, בחרה רשת נעלי TOGO במגישת הטלוויזיה קארין מגריזו כפרזנטורית הרשת לעונה שנייה ברציפות.
מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעלי TOGO: "העונה הקודמת הוכיחה לנו כי קארין מגריזו היא בחירה מושלמת כפרזנטורית רשת נעלי TOGO. היא משדרת אופנתיות, נשיות, נגישות וכמובן ישראליות ואילו ערכים עימם מזוהה הרשת.
ההצלחה הגדולה של TOGO והעלייה המגמתית במכירות בעונה הקודמת הביאו אותנו להחלטה לבחור שוב בקארין המהווה את הפנים הנכונות ליצוג המותג."
חברת TOGO הנעלה והלבשה מונה כיום 47 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. עד סוף שנת 2008 צופה החברה פריסה של כ-60 סניפים ברחבי הארץ.
רשת TOGO פונה לנשים בכל הגילאים ומציעה להן נעליים אופנתיות ואיכותיות במגוון רב ובמחיר אטרקטיבי. רשת TOGOפועלת על פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY (עלות -תועלת) כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים בלמעלה מ-300 דגמים בכל חנות, במחירים אטרקטיביים ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב.
קולקציית הנעליים שבחנויות הרשת מתחלפת בצורה מוחלטת פעמיים בשנה אך תוך כדי השנה מגיעים דגמים חדשים באופן שוטף לחנויות. הקולקציה מעוצבת בקפידה ע"פ המגמות בשוק העולמי כפי שהן משתקפות בתערוכות בחו"ל ובבתי האופנה הגדולים בעולם ועל פי ניסיונם העשיר של בעלי החברה. הנעליים מיוצרות בלעדית עבור הרשת במפעלי החברה בחו"ל.