X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סמייל מדיה
▪  ▪  ▪

פורטל האינטרנט מקבוצת סמייל מדיה מודיע היום על השקת אתר חדש ממשפחת START במטרה לתת מענה וללוות את אוכלוסיית הגיל הרך ובני משפחותיהם שעושים את צעדיהם הראשונים באינטרנט. האתר מיועד לילדים עד גיל 6 ולבני משפחותיהם ובמסגרתו הותאמו תכנים מיוחדים לגיל הרך האתר המיועד הן לילדים והן להוריהם, כולל מנגנון ייחודי של "בקרת הורים" מנגנון המאפשר לילדים לגלוש בבטחה, מבלי להיחשף באקראי לתכנים שמיועדים להוריהם. בנוסף מציע האתר להורים המלצות לפעילויות מחוץ לבית, מנועי חיפוש המיועדים לחיפוש חוגים, מוצרים לילדים פעילויות בקניונים וכתבות תוכן, ולילדים, ריכוז של משחקים אטרקטיביים, קישורים לסרטי ילדים בהם ניתן לצפות ללא תשלום וקישורים לאתרי ילדים נוספים מובילים.
החברה האחראית על פיתוח אתר סטארט קטנטנים היא חברת vario, המתמחה במגוון פתרונות בהקמת אתרי אינטרנט.
לדברי צביקה שיינפלד, סמנכ"ל השיווק של קבוצת סמייל מדיה, "האתר החדש מקבוצת סמייל מדיה הוקם כחלק מהאסטרטגיה של פורטל Start - הקמת אתרי home-page ממוקדים לקהלי יעד ייחודיים.
הסיבה שבחרנו להשתמש במותג START היא שהפורטל פונה כבר כיום לקהל רחב המכיל בתוכו גם הורים לילדים צעירים,.התכנים הקיימים באתר מבוססים על סקרים ומחקרים שביצענו מהם למדנו מהם העדפותיהם של הורים לילדים בגיל הרך ומהם השימושים של קהל זה".
ליאת לנג, סמנכ"ל הפיתוח העסקי ומנהלת אתר start: "הפורטל החדש יאפשר לראשונה בישראל חווית גלישה משותפת לילדים בגיל הרך ולהוריהם, בנוסף אין ספק שנושא בטיחות הגלישה והתכנים המופיעים באתר חשובים ולכן סינון התכנים בפורטל הילדים מהווה התקדמות משמעותית בכל הקשור לבקרה על התוכן אליו נחשפים הילדים באתרים שאינם נותנים את הדעת לכך אנו מתחייבים בפני ההורים כי צוות מיומן ואיכותי דואג לכך שכל קישור, משחק, או סרט המופיע באתר עבר תהליכי בדיקה וסינון קפדניים בכדי להבטיח שהילדים ייחשפו לחומר המתאים לגילם, גם מההיבט החינוכי-התפתחותי"
פורטל העמוד הראשי חולק לשני חלקים: חלקו מוקדש להורים וחלקו מוקדש לגיל הרך החלק המיועד להורים מרכז בתוכו תכנים המקיפים את מירב הנושאים שעשויים לעניין הורים ברשת: כתבות תוכן, לוח אירועים והמלצות לפעילויות מחוץ לבית, מנועי חיפוש מיוחדים להורים (חיפושי חוגים, פעילויות, וכדומה), שימוש הכולל קישורים לאתרים רלוונטיים, המלצות וביקורות על סרטים, משחקי מחשב, ועוד.
החלק המיועד לילדים מרכז את הפעילויות האיכותיות ביותר המתאימות לילדים ברשת: ריכוז משחקים (משחקים לבנים, משחקים לבנות, ומשחקים לימודיים), קישורים לסרטים בהם ניתן לצפות ללא תשלום וללא הורדה, קישורים לאתרים המתאימים לילדים, וכדומה. בנוסף, אנו כבר עובדים על השלב הבא: רשת חברתית שתאפשר הקמה של עמוד אישי, כתיבת בלוג, הזמנת חברים, אלבום תמונות, ועוד."

תאריך:  17/09/2007   |   עודכן:  17/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בתי נחמיאס
- הודעה מטעם אירוקה
אושרת בן-שמשון
- הודעה מטעם דלק
איילת אליעזרי
- הודעה מטעם בית איזי שפירא
רונן הלל
- הודעה מטעם TOGO
אופיר אבסלנדר
- הודעה מטעם אתר היומן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il