מותג הספורט והאופנה האיטלקי דיאדורה, עולה בקמפיין חורף חדש בכיכובו של השחקן והזמר רן דנקר, פרזנטור המותג בישראל זו עונה חמישית. הקמפיין כולל מודעות בעיתונות ארצית ומגזינים, שילוט חוצות, פוסטר מדיה ואינטרנט, בהשקעה כוללת של 3 מליון שקלים.
בדיאדורה ממשיכים במגמה שהחלה בקיץ האחרון לחיזוק המותג בתחום האופנה במקביל לתחום בגדי הספורט. הקמפיין ילווה בסיסמא: Sport and fashion.
לדברי שלום מולייב, מנכ"ל ובעלים של MGS, יבואנית המותג: "בחמש העונות בהן מכהן רן דנקר כפרזנטור הישראלי של דיאדורה צפינו בו הופך מהבטחה גדולה לכוכב ענק, אמן מוערך ואייקון אופנה המופיע בכל רשימות המיטיבים להתלבש. מדובר באחד החיבורים המוצלחים ביותר שנעשו בארץ בין פרזנטור למותג".
הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב שקד ועל הקריאטיב אחראי רובי ניסן.