השחקנית והרקדנית דנה פרידר ממשיכה לעונה שניה כפרזנטורית הישראלית של מותג הספורט והאופנה האמריקני "סקצ'רס". פרידר, שהחליפה את אגם רודברג בעונת הקיץ האחרונה, תוביל את קמפיין החורף של המותג תמורת 25 אלף דולר.
קמפיין החורף של "סקצ'רס" ירוץ תחת הסלוגן: SKECHERS everything goes ויכלול קטלוג, פרסום חוצות, שילוט קירות, פרסום בנקודות מכירה, מודעות ואינטרנט. הקמפיין, בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקלים, יעלה באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד.
שלום מוליוב, מנכ"ל ובעלים של חברת MGS, יבואנית סקצ'רס בישראל: "דנה פרידר הוכיחה עצמה בעונה האחרונה כהימור הכי נכון בשוק. היא צעירה, יפה, ספורטיבית וחייכנית ובקיצור, הפרזנטורית המושלמת ל"סקצ'רס".
חברת "סקצ'רס" הוקמה בשנת 1992 בלוס אנג'לס, ומדורגת כאחת מהחברות המובילות בתחום אופנת הספורט והחמישית בגודלה בעולם. בארה"ב הובילו את קמפיין המותג כוכבות-על כבריטני ספירס וקארי אנדרווד (זוכת תחרות "אמריקן איידול") וכעת מובילה אותו הזמרת והשחקנית אשלי סימפסון. בישראל מיובאת "סקצ'רס" ע"י חברת MGS ספורט טריידינג, בבעלות ובהנהלת משפחת מוליוב.