רשת שטיחי כרמל יוצאת בימים אלה בקמפיין לקידום הפנינג המכירות המסורתי שיתקיים בכל סניפי הרשת במהלך חוה"מ סוכות. היקף הקמפיין, שהופק ע"י משרד הפרסום פלד, נאמד בחצי מיליון שקלים ויכלול הודעות לעיתונות ושלטי חוצות.
הפנינג המכירות שמקיימת הרשת במהלך חוה"מ סוכות הינו מסורת בת 6 שנים ובמסגרתו מוצעים למכירה כל השטיחים מקולקציות 2006/2007 בהנחה של 50%. המכירה תתקיים בכל סניפי הרשת לרבות, ביתן החברה בתערוכת ריהוטים 2008 בגני התערוכה בת"א.
לדברי עופר איתני, מנכ"ל שטיחי כרמל "כבכל שנה, חג הסוכות מהווה מוקד מכירות מרכזי בענף השטיחים. אנו צופים לאלפי מכירות שטיחים במהלך שבוע ה SALE".