שטראוס יוצאת בתחילת אוקטובר עם קמפיין פרסום סלולרי, רחב היקף, לחטיף דוריטוס. משרד הפרסום הסלולרי mobi ינהל את הקמפיין שהקפו 50,000 דולר. הקמפיין יעלה מה-1 באוקטובר, כחלק מקמפיין עולמי, אותו מובילה להקת Black Eyed Peas. הקמפיין יעלה בפורטל הסלולרי של סלקום, באינטרנט ובנקודות המכירה.
לקראת הקמפיין הוקם אתר אינטרנט סלולרי ראשון מסוגו, בו ניתן להוריד בחינם תכנים סלולריים, מוסיקה שחוברה במיוחד לקמפיין ומבוצעת על ידי להקת Black Eyed Peas, רקעים, רינגטונים ועוד. בנוסף, יושק משחק סלולרי אינטראקטיבי יומי, במסגרתו יוגרלו בשלושת השבועות הראשונים מכשירי אייפוד ננו 8 ג'יגה ובשבוע הרביעי יוגרלו 3 טלפונים ניידים מדגם נוקיה N95.
על מנת להשתתף במשחק יש לשלוח, בהודעת SMS את המילה דוריטוס למספר 1100. המערכת תשלח חזרה הודעה עם לינק לאתר האינטרנט הסלולרי.
שטראוס פונה לקהל היעד באמצעות הפורטל הסלולרי של סלקום. בתקופת הקמפיין תתוקשר הפעילות בעמוד הראשי לפורטל אשר נחשף מאות אלפי פעמים בשבוע.
גיא עמי-עד, מנכ"ל משרד הפרסום הסלולרי mobi מוסר: "לראשונה בישראל, עולה קמפיין למותג מוביל אשר כולו מרוכז ומנוהל באמצעות סוכנות הפרסום הסלולרית. מנסיוננו, פעילות סלולרית זוכה לאחוזי חשיפה ותגובה גבוהים מאוד במיוחד בקרב הקהל הצעיר. הפרסום הסלולרי (מובייל אינטראקטיב) נחשב לאחד מענפי הפרסום בעלי פוטנציאל הצמיחה הגבוהים ביותר בעולם. חברת המחקר אי מרקטיר פרסמה באחרונה מחקר מקיף לפיו היקף הפרסום ברשתות סלולריות בעולם הסתכם בשנת 2006 ב 1.5 מיליארד דולר והוא צפוי להגיע לכ- 14 מיליארד בשנת 2011, אנליסטים אחרים בתחום מעריכים כי ההוצאה לפרסום סלולרי מכלל הפרסום המקוון תגיע מ 5.4% בשנת 2006 ל 21% עד לשנת 2011.
גם בישראל הנושא מתחיל לצבור תאוצה ובחודשים האחרונים התבצעו מספר קמפיינים סלולריים ביניהם: איזי-פורקס, קרלסברג, טובורג, פמפרס ועוד.
פרי לוי, מנהלת תחום אינטראקטיב בשטראוס, מוסרת: "חברת שטראוס מובילה תמיד פעילויות חדשניות עם קהל הצרכנים שלנו. בחרנו במותג דוריטוס, לאור ההקמפיין העולמי שלו, להיות המותג המפרסם הראשון בסלולר."
בישראל הקמפיין יתמקד בתחום האינטראקטיב - האינטרנט והסלולר, זאת בנוסף להשקת מהדורה מיוחדת של דוריטוס עם תמונות להקת ה - Black Eyed Peas.