בחודש נובמבר תתקיים בניו-יורק, זו השנה השנייה ברציפות, תחרות פרסומות בשפה הרוסית. בתחרות משתתפות חברות פרסום מהמובילות בעולם.
חברת בזק שלחה לתחרות שלושה סרטי פרסום מקוריים ברוסית שיועדו לאוכלוסיית המגזר הרוסי בישראל. שלושת הסרטים הופקו על-ידי משרד הפרסום פובליסיס-סקטורס מקבוצת פובליסיס העולמית. אחד הסרטים הבולטים הופק במיוחד לקראת אירועי פסטיבל הקולנוע הרוסי בישראל בהשתתפות הבמאי זוכה האוסקר ניקיטה מיכלקוב. בסרטון זה נעשה שימוש בקטעי בלוקבסטר רוסי ידוע "סטטסקי סובייטניק" (בתרגום לעברית - היועץ המדיני).
סרטון נוסף הופק לקראת השקת רדיו-אינטרנט BMusic במגזר הרוסי. במרכז הסרטון פרפראזה לשירו של המשורר הרוסי המוערך ולדימיר מיאקובסקי: "אוהבי מוזיקה מכל העולם התאחדו".
במרכז הסרטון השלישי - מבצע מיוחד של בזק לקראת יום האישה הבינלאומי.
מיכל רוזנטל, מנהלת תקשורת שיווקית בבזק: "אנחנו בבזק לא רק פונים לדוברי הרוסית בשפתם אלא גם מתאימים את האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית שלנו לשפה התרבותית של העולים מבריה"מ לשעבר. בזק תומכת במירב הפרויקטים התרבותיים שחשובים לציבור דוברי הרוסית בישראל: חסויות למופע הענק "מרוסיה באהבה", יזום פסטיבל הקולנוע הרוסי בישראל, תכנים ייחודיים בטלוויזיה בשפה הרוסית והטבות ללקוחות במועדים החשובים, כמו יום האישה הבינלאומי וסוף השנה האזרחית".
לדברי לאה גרינשפן, המנהלת המקצועית למגזר הרוסי בחברת פובליסיס סקטורס, "בישראל לא קיימת עד היום מסגרת תחרותית לבחינת עבודות קריאייטיב המיועדות למגזר הרוסי ועל כן זוהי הזדמנות מבורכת ומאתגרת להציג את מגוון היוזמות וההפקות שלנו להתרשמות והערכה בפני קולגות מרחבי העולם. לאחר שנים רבות של בניית שפה פרסומית ייחודית למגזר הרוסי תוך הבנה כי שימוש נכון בקריאייטיב מקורי מחזק את ערכי המותג בקרב קהל היעד, נוכל גם אנו לקבל הערכה על יצירותינו".
על תחרות Advision Awards:
Advision Awards היא תחרות בינלאומית לסרטי פרסומת בשפה הרוסית. בתחרות משתתפות פרסומות ברוסית שהופקו במדינות שונות בעולם ובעיקר מרוסיה, ארצות הברית, ישראל, קנדה.
בשנת 2006 נשלחו לתחרות מעל 170 פרסומות ממשרדי פרסום ומפרסמים מובילים מכל העולם.