דקסון יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסומי למותגי חטיבת התרופות ללא מרשם בהשקעה של כ-10 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום "מלניק + Publicis" בטלוויזיה ובאינטרנט.
הפרסומת הראשונה בכיכובו של מוני מושונוב כפרזנטור תעלה מחר (ב') למותג אומפרדקס-Z, התרופה ללא מרשם למניעת צרבת עד 24 שעות, והיא תישא את הסלוגן "היית צריך לחשוב על זי קודם".
נירה רוטשילד, מנהלת שיווק תחום תרופות ללא מרשם בדקסון: "מוני מושונוב היווה עבורנו את הבחירה הטבעית ביותר לקידום ערכי מותגי התרופות ללא מרשם של דקסון, מעצם היותם מוכרים, משפחתיים, מצליחים ואהודים על ידי חלקים נרחבים בקרב הציבור הישראלי".