X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עיריית ירושלים
▪  ▪  ▪

ירושלים מחממת את החורף בחגיגות חמשושלים 2007, פרי יוזמת הרשות לתיירות: שלושה סופי שבוע, בסימן 40 שנה לאיחוד העיר, מאמצע חודש נובמבר עד תחילת דצמבר, המציעים מגוון של אירועים ופעילויות במוסדות התרבות, התיירות והבילויים ברחבי העיר.
בכל יום חמישי, החל מהשעה 21:00 ועד 2:00 לפנות בוקר (אלא אם צויין אחרת) מוזמן הקהל הרחב להינות מכניסה ללא תשלום (אלא אם צוין אחרת) לכ-25 מוסדות תרבות ותיירות מובילים בכללם: מוזיאון ישראל, מוזיאון המדע, מוזיאון ארצות המקרא, מוזיאון מגדל דוד, מוזיאון יהדות איטליה, המוזיאון לאמנות האיסלאם, עיר דוד, מרכז דוידסון, טיילת החומות ועוד. בחלק גדול מהאתרים יתקיימו מופעים, אטרקציות ופעילויות מיוחדות.
בין מגוון האירועים והפעילויות, יוכלו המבקרים ליהנות ממופע א-קפלה בהיכל במוזיאון ישראל, מופע מדהים של 30 זמרי א-קפלה המבצעים מוזיקה ווקאלית מתקופת הרנסנס והבארוק; במוזיאון יהדות איטליה יערך ערב איטליה היפה, ערב שכולו חגיגת אופרה איטלקית ותשוקה ספרדית על-רקע איטלקי, ערב על השפעות הגומלין של ספרד ואיטליה; מופע פנסים בחושך - מעגל "מתופפים" ויזואלי במוזיאון המדע, המשלב מדע עם משחקים ואשליות מעולם המדע, כמו גם מופע של להקת פירומניה - מופע אקרובטיקה, מחול ואפקטים מיוחדים; מוזיאון מגדל דוד, מציג את התאומות, הצגה בסגנון קומדיה דל ארטה של תאטרון פסיק; המוזיאון לאמנות האיסלאם מארח את ערבסק לערב של מחול מזרחי אותנטי ואת מהרי כורדיסטאן להרי ירושלים עם הזמר והפייטן דוד מנחם לצד בית קפה טורקי, עם נרגילות ותחרויות שש בש; רמי שולר, אמן כלי ההקשה, יקיים במרכז דוידסון מופע וירטואוזי מיוחד; מופע צל ירח יתקיים בממילא רובע אלרוב - מופע אש סוחף ורב משתתפים, המשלב תיפוף, תנועה ולהטוטנות של תיאטרון בלבלו; ההצגה אותלו בתיאטרון החאן; התזמורת העממית, המשלבת מנגינות יהודיות וצועניות, תתארח במוזיאון ארצות המקרא. אירוע נוסף ויוצא דופן, ערב הבוז'לה (השקת יין) של מרכז תרבות צרפת ע"ש רומן גארי, יתקיים בסינמטק: יום חמישי השלישי של חודש נובמבר הוא יום ההשקה של הבוז'ולה החדש בצרפת ובעולם כולו. אירוע זה נחגג בערב של מוזיקה, אמנות פלסטית ואמנות קולינרית בניחוח חו"ל צרפתי. אורחי הערב יוכלו לצפות בתערוכה של האמן דאבור סטאמבוק, הקרנת טרום בכורה של הסרט רומן התחנה, מופע ג'אז של סווינג הצוענים והקרנת הסרט 117oss: קהיר קן מרגלים. כמו כן, יתקיימו סיורים באווירה לילית מיוחדת במוזיאון ארצות המקרא; מסע בעקבות חייו של מנחם בגין במוזיאון מרכז מורשת בגין וסיור לילי אל נבכי ירושלים הקדומה בימי דוד המלך וממלכת יהודה בעיר דוד.
בימי שישי יתקיימו פעילויות מיוחדות במספר מקומות: במעבדה יתקיים קוקטייל ארט פרטי. האירוע, בשיתוף עמותת רוח חדשה, יכלול מופעי מוזיקה ותערוכות שונות; תיאטרון הקרון מעלה את איפה גברת גבאי? הצגה העוסקת בילדותו של השחקן ג'ק שוילי בסמטאות ימין משה, התזמורת הסימפונית תארח בתיאטרון ירושלים - אולם הנרי קראון את הקהל הרחב לסדרת הקונצרטים צלילי שישי; בסינמטק תתקיים הרצאה לחלום את העולם ולשנות את החלום בעקבות הסרט הדיקקטטור הגדול של צ'רלי צ'פלין, כמו גם יפתח פסטיבל קולנוע רוסי; שוק אומנות ויד שנייה גדול יתקיים בצוללת הצהובה; בית הספר לתיאטרון חזותי יציג בין כתליו את פסטיבל "אומנות לומדים בירושלים"; שוק איכרים בבית הספר אדם במושבה הגרמנית - השוק יכלול יריד אמנים, מוזיקה ואוכל, דוכני אמנות שונים דוכני אופנה ועוד. במהלך ימי השישי בתי הכנסת ברחבי ירושלים מזמינים את המבקרים לקולות השבת בירושלים - מופעי חזנות מהמסורות השונות.
מיד עם צאת השבת יתקיימו במוזיאון ארצות המקרא אירועים: משני צידי האגם - מופע של שירים מסורתיים ומודרניים מאירלנד וארה"ב, מפריס באהבה - מיטב השאנסונים האהובים ומפתחות לעיר הזהב - אופרה במערכה אחת, אודליה והגרוב הלטיני - ג'אז לטיני, מוזיקה קובנית, סלסה, צ'ה צ'ה, ממבו ועוד.

תאריך:  11/11/2007   |   עודכן:  11/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלון אופק ארנון
- הודעה מטעם סודוך
אלון אופק ארנון
- הודעה מטעם המכללה האקדמית למשפטים
דפנה סהר
- הודעה מטעם מכללת אורט סינגאלובסקי
נעמי צ'רפק
- הודעה מטעם הבורסה לתכשיטים
- הודעה מטעם מדיטק חולון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il