רשת שופרסל תעלה בתחילת השבוע הבא קמפיין מיוחד לחנוכה באמצעות קבוצת התקשורת G מדיה גרופ, בתקציב המוערך במיליון דולר.
במסגרת המבצע, יוענק כרטיס שני במתנה למחזמר סביב העולם בשמונים יום, לקונים מעל 29 שקלים ממגוון המוצרים של החברות המשתתפות במבצע: סנו, כיף, קרמה, קוטקס, ניקול, טיבון ויל, ויליגר, קולגייט, פלמוליב, לילי והוואי.
המחזמר "סביב העולם בשמונים יום" מבוסס על ספרו הקלאסי של ז'ול ורן וישתתפו בו אלי יצפאן, ליאור אשכנזי, מייקל לואיס והדס מורנו.