לרגל מופע פסטיגל על הזמן שייערך בחנוכה הקרוב ולרגל העלאת קטגוריה מיוחדת לפסטיגל בהוט, ובהוט וי או די מעלה הוט קמפיין פרסומי רחב היקף שמתקשר את קטגוריית הפסטיגל בוי או די ומזמין את ילדי לקוחות הוט לצפות במופע בהנחה מיוחדת ובלעדית. הקמפיין כולל פרומואים שישודרו בערוצים 2 ו-10 ובערוצי הוט וכן סטריפים ומודעות בידיעות אחרונות וטיים אאוט.
זו השנה השלישית ברציפות שבה יוצאת הוט בשיתוף פעולה עם הפסטיגל, הנחשב לאחד ממותגי הילדים הבולטים ביותר בתחום מופעי הבמה.
בהוט וי או די עלתה קטגוריה מיוחדת של הפסטיגל, אשר כוללת הצצה ל"פסטיגל על הזמן", מאחורי הקלעים של הפסטיגל, קליפ הפסטיגל, אודישנים של ילדי הפסטיגל וגם פסטיגלים מכל הזמנים, ללא תשלום נוסף. בנוסף, באמצע ינואר יעלה בהוט וי או די מופע הפסטיגל החדש (בתשלום).
שיתוף הפעולה כולל הטבת כרטיסים ייחודית ללקוחות הוט, במסגרתו יוכלו הלקוחות לרכוש כרטיס לפסטיגל במחיר מיוחד של 69 שקלים בלבד (במקום 179 שקלים). כל לקוח יכול לרכוש עד 4 כרטיסים מוזלים וכן כרטיסים נוספים במחיר 89 שקלים בלבד.
כמו כן, הוט מוכרת דיסק של שירי הפסטיגל החדש בכל סניפי מקדונלדס וטויס אר אס ברחבי הארץ, כשכל ההכנסות הן קודש לארגון "הרוח הישראלית" של הסוכנות היהודית למען ילדים בסיכון. מחיר הדיסק לצרכן הוא 10 שקלים בלבד.
פעילויות נוספות הקשורות לפסטיגל 2007 הן משחק אינטראקטיבי שעלה בהוט אקטיב, משחק וי או די שיעלה ב-1.12, רצועת שירי הפסטיגל בערוץ הקריוקי של הוט (החל מאמצע נובמבר) וצילומים מאירוע ההשקה של ומאחורי הקלעים של הפסטיגל באלבום הוט.
במופעים עצמם ייערך חידון שבסופו הגרלה המזכה בערכת פסטיגל (תיק, חולצה, פוסטר ועוד הפתעות) ובביקור מאחורי הקלעים.