מאיר, יבואנית וולוו בישראל, עולה באמצעות משרד מקאן אריקסון, בקמפיין השקה לדגם הקרוס קאנטרי החדש VOLVO XC70 בשווי מוערך של כמיליון שקלים אשר יעלה בעיתונות הארצית, מגזינים ואינטרנט.
עוזי גונן, מנהל השיווק של חטיבת הפרטיות בחברת מאיר מוסר כי: "דרך השפה החדשה של וולוו, זוכה כל דגם ודגם זוכה לזוית ולהתיחסות המתאימה לו ולקהל היעד שלו. אנו מודעים לכך שחלק לא מבוטל מקהל היעד של דגם XC70 עוסק בפעילות פנאי ספורטיבית כגון רכיבת אופניים, וכך זוכה הדגם למודעה שכותרתה 6WD - 6 WHEEL DRIVE וצילום של אחורי המכונית עליה מועמסים אופני כביש מקצועיים".