הנקל סוד משיקה קמפיין חדש למוצרי הניקיון של סוד. סדרת הניקיון של סוד תלווה בקמפיין טלוויזיוני באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA וקמפיין אינטרנט באמצעות משרד האינטראקטיב TBWA\DIGITAL תחת הסיסמא "סוד הניקיון הפשוט". הקמפיין מדגיש עד כמה כיף ונעים לנקות יחד.
הסדרה של הנקל סוד כוללת ארבע קטגוריות: אבקות כביסה, מרככי כביסה, נוזלי רצפות, ונוזלי כלים.
הפרסומת בטלוויזיה מתארת ילדים שנותרו בבית בזמן שהוריהם נסעו לחופשה והבית נותר מלוכלך אך בזכות סדרת מוצרי הניקיון של סוד הם מצליחים מהר מאוד להשתלט על המהומה. הקמפיין האינטרנטי מדגים כי ניקיון זה משחק ילדים ומציע שלל אפשרויות והפעלות עם מוצרי הניקיון של סוד. בנוסף, הקמפיין כולל תחרות נושאת פרסים כשהפרס הראשון הוא חופשה משפחתית במלון ישרוטל המלך שלמה, השייך לרשת המלונות ישרוטל.
גל שולמן, מנהל שיווק דטרגנטים של הנקל סוד מציין שהמותג סוד הינו בעל וותק של 30 שנה בשוק הישראלי התחרותי ונהנה ממוניטין ישראלי חיובי.גל מוסיף כי הקמפיין החדש מבקש לחדד את הקלות והאיכות המעולה של מוצרי הסדרה ואת ההנאה שניתן להפיק אם מסדרים ומנקים את הבית בצוותא.