סידס, עולה בקמפיין לחטיף סניקרס, במקביל לעליית הקמפיין במדינות שונות באירופה. הקמפיין, תחת הסלוגן החדש: Snickers Don't Stop, בהשקעה כוללת של 1.8 מליון שקלים.
הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, חסות לתכנית נולד לרקוד, מודעות עיתונות ושלטי חוצות. במסגרת החסות בתכנית נולד לרקוד, יופנו הצופים למשחק אינטרנט באתר קשת בו יוכלו להרקיד את הדמויות ולזכות בפרסים שונים.
נילית אשר, מנהלת מותג סניקרס בחברת סידס, מסרה כי הקמפיין מחזק את הבינלאומיות, האיכות ואת האנרגטיות של סניקרס. לדבריה, השיתוף עם התוכנית נולד לרקוד ושילוב הפעילות האינטראקטיבית נולד מהחשיבה לחבור לתוכנית טלויזיה שמתאימה במיוחד לקהל היעד שלנו תחת מסר משותף DON’T STOP DANCING.